تعمیر لپ تاپ و تلویزیون در تهران

تعمیرات لپ تاپ و تعمیر تلویزیون در تهران یکی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ها می باشد

تعمیر لپ تاپ و تلویزیون در تهران

تعمیرات لپ تاپ و تعمیر تلویزیون در تهران یکی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ها می باشد

تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات تلویزیون برند های سونی سامسونگ الجی توشیبا اچ پی دل ایسوس صنام شارپ در تهران و اعزام کارشناس به محل برای تعمیرات تلویزیون و لپ تاپ

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

نمایندگی تعمیرات الجی در تهران

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۴۴ ب.ظ

آشنایی با نمایندگی تعمیرات الجی در تهران

تعمیرات ما شامل انواع لوازم خانگی lg از جمله: یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، مایکروویو و کولر گازی اسپلیت می باشد. خدمات پس از فروش ال جی بدون تعطیلی، با امکان تعمیر کمتر از 2 ساعت و 100% در محل، و استفاده از قطعات اورجینال همراه با 36 ماه ضمانت کتبی. ما در مجموعه نمایندگی تعمیرات ال جی ارائه دهنده ی خدمات تعمیرات لوازم خانگی ال جی با بالاترین کیفیت می باشیم. پس از تماس شما، تعمیرکار بعد از انجام هماهنگی های لازم در اسرع وقت به آدرس منزل یا محل شما ارسال خواهد شد. کادر فنی مجموعه ی ما شامل تکنیسین های مجرب و ماهر می باشد که همگی در زمینه تعمیرات محصولات ال جی، آموزش دیده، متخصص و مجرب می باشند. ضمنا خدمات ما شامل تمامی نقاط استان تهران می باشد.

نمایندگی تعمیرات ال جی در غرب تهران

برخی از لوازم خانگی مانند: یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر، مایکروویو، جاروبرقی و کولر گازی اسپلیت، امروزه جایگاه مهمی در خانه های ما و زندگی روزمره ما دارن و اگر مشکلی برای آنها پیش بیاید ممکن است غیر قابل تحمل باشد! همچنین هرچقدر هم که این دستگاه های ال جی از کیفیت بالای برخوردار باشند، ممکن است دچار مشکل و خرابی شوند، در نتیجه آن که دستگاه نیاز به تعمیر و عیب یابی دارد.

مختصری در مورد نمایندگی تعمیرات الجی

مرکز تخصصی تعمیرات  ال جی با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع دستگاه های ال جی از جمله یخچال ، تلویزیون ، لباسشویی ، ظرفشویی ، جاروبرقی  با بهره گیری از کادر متخصص تعمیرات ال جی، آمادگی دارد تعمیرات لوازم خانگی  شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع دستگاه های ال جی می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدید ترین تجهیزات تعمیر و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط نمایندگی تعمیرات ال جی تعمیرات در شهرستان های تهران ( شهریار , اسلام شهر , اندیشه ، پاکدشت، ورامین ...) , اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در اسرع وقت , پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع لوازم خانگی ال جی می باشد.

مهم ترین مزایای نمایندگی تعمیرات ال جی

دقت و سرعت بالا در تعمیر

نمایندگی تعمیرات ال جی با بهره گیری از کارشناسان کارآموزده و متخصص تعمیرات انواع خرابی های لوازم خانگی ال جی را با بالاترین سرعت انجام می دهد.

نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران _ خدمات پس از فروش ال جی

انجام خدمات تعمیر در محل

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ال جی ، نیازی به حمل و نقل دستگاه نیست؛ شما می توانید خدمات مربوط به تعمیر لوازم خانگی ال جی را در منزل و یا محل خود دریافت نمایید.

مشاوره و راهنمایی با کیفیت بالا

برای امور تخصصی نظیر تعمیرات ماشین لباسشویی یا ظرفشویی، یخچال فریزر یا ساید بای ساید، مایکروفر و مایکروویو و کولر گازی اسپلیت ال جی راهنمایی های یک شخص باتجربه می تواند بسیار کارآمد باشد. کارشناسان این مرکز همواره به بهترین شکل نسبت به راهنمایی مصرف کنندگان اقدام می کنند.

تمامی این موارد، دلیلی است برای آن که تعمیرگاه نمایندگی تعمیرات ال جی به عنوان یکی از شاخص ترین مراکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران می تواند گزینه ای مناسب جهت تعمیر دستگاه شما در تهران باشد.

خدمات نمایندگی تعمیرات ال جی

در واقع نمایندگی تعمیر ال جی برای تمام تجهیزاتی که به بازار عرضه می نماید تا مدت چند سال گارانتی بعد از فروش در نظر گفته است. این گارانتی به مخاطبان این امکان را می دهد که در صورت خرابی دستگاه مورد نظر خود به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در محدوده خود اطلاع دهند تا آنها بتوانند در صورت خرابی دستگاه به صورت رایگان تعمیرات لوازم خانگی ال جی را برای شما انجام می دهند.

در صورتی که مدت زمان گارانتی لوازم خانگی بگذرد در صورت خرابی دستگاه نمایندگی تعمیر ال جی مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت خواهد نمود؛ اما مشاوره تلفنی در نمایندگی تعمیر ال جی رایگان می باشد.

مزیت های استفاده از نمایندگی تعمیرات ال جی

تنها مرکز معتبری که برای تعمیرات لوازم خانگی می توانید از خدمات بسیار زیاد آن به صورت رایگان استفاده نمایید، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی می باشد. هر محصولی که با برند معتبری تولید می شود در اکثر نقاط جهان به فروش میرسد.

این محصولات باید دارای نمایندگی ها و خدمات پس از فروش باشند. از این رو نمایندگی تعمیرات ال جی در سراسر دنیا دارای شعبات مختلفی می باشد که در صورت خرابی احتمالی دستگاه و یا مشکلاتی که پس از فروش برای دستگاه مورد نظر پیش می آید می تواند خدماتی را به صورت مشاوره یا تعمیرات لوازم خانگی به مشتریان خود ارائه دهد.به این منظور مزیت های بسیاریاز طریق نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی می تواند عاید شما شود.

در زیر به مزیت های استفاده از نمایندگی تعمیر ال جی اشاره می نماییم:

یکی از بهترین مزیت هایی که این نمایندگی تعمیرات می تواند برای مشتریانش داشته باشد، هزینه ای است که شما باید برای تعمیرات لوازم خانگی ال جی بپردازید.

در واقع با داشتن گارانتی محصول مورد نظر در صورت تمام نشدن گارانتی هرگونه تعمیرات لوازم خانگی هزینه ای را برای شما در بر نخواهد گرفت.

زیرا خدماتی که در نمایندگی تعمیر ال جی ارائه می شود کاملا برای کسانی که مشمول داشتن کارتگارانتی می شوند رایگان است.

در صورت تمام شدن مدت زمان گارانتی محصول مورد نظر در صورت خرابی باز هم توسط نمایندگی تعمیر درست خواهد شد ولی برای این کار باید هزینه اندکی را برای تعویض قطعه تعمیری مورد نظر پرداخت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۴۴
raha molaey

نمایندگی تعمیرات توشیبا

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۳۷ ب.ظ

آشنایی با نمایندگی تعمیرات توشیبا

در این مقاله به بررسی موارد زیر برای نمایندگی تعمیرات توشیبا در تهران می پردازیم:

نحوه تماس با نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی توشیبا در تهران؛

  • خدمات نمایندگی تعمیرات توشیبا؛
  • مزیت های بهره مندی از خدمات نمایندگی توشیبا؛
  • هزینه تعمیرات لوازم خانگی توشیبا؛
  • نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی توشیبا TOSHIBA در تهران؛

نگهداری و سرویس خوب لوازم خانگی توشیبا تضمین‌کننده‌ی کارکرد مناسب و افزایش طول عمر مفید آنها است. به همین دلیل چه هنگام بروز مشکل یا سرویس حتما باید از مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی مجاز لوازم خانگی توشیبا کمک گرفت. نمایندگی توشیبا ، تعمیرگاه لوازم خانگی توشیبا با تکیه بر تعمیرکاران با سابقه و آموزش دیده‌ی خود کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر تخصصی لوازم خانگی توشیبا را در محل و به صورت فوری در تهران ارائه می‌دهد. تعمیرات با مناسب‌ترین قیمت و ارائه ضمانت ۶ ماهه و خدمات پس از فروش می‌باشند، یعنی اگر در مدت شش ماه همان مشکل پیش آید، تعمیرات بدون دستمزد انجام خواهد شد. اگر ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر یا کولر گازی توشیبا شما نیاز به سرویس و تعمیر دارد با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم آنلاین سفارش برای ارسال کنید، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت. سفارش آنلاین شامل ۱۰٪ تخفیف ویژه می‌باشد.

این مطلب را هم بخوانید: تعمیر برد گوشی

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر توشیبا در تهران به شرح زیر می باشد:

با استفاده از شماره تماس های مندرج در انتهای مقاله با نمایندگی توشیبا تماس بگیرید.

یا از طریق سایت درخواست تعمیر لوازم خانگی توشیبا را ثبت نمایید.

در ادامه کد اشتراک و مشخصات تکنسین برای شما ارسال خواهد شد.

در کمترین زمان ممکن تعمیرکار توشیبا در محل اقدام به تعمیر دستگاه شما خواهد کرد.

در انتها می توانید برای خدمات صورت گرفته گارانتی دریافت نمایید.

همچنین در نظرسنجی شرکت نیز برای تعیین کیفیت کار تعمیرکار توشیبا مشارکت داده خواهید شد.

تعمیرات توشیبا | نمایندگی توشیبا | تعمیرات Toshiba | مرکز تعمیرات تخصصی  توشیبا

راهنمای خدمات پس از فروش لوازم خانگی توشیبا در تهران

درصورتی‌که لوازم خانگی توشیبا شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی توشیبا در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با تعمیرگاه مرکزی توشیبا از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش توشیبا بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا دفتر مرکزی تعمیرات توشیبا پشتیبان سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس لوازم خانگی توشیبا خود به دست آورید ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

هزینه تعمیر لوازم خانگی توشیبا

  • هزینه تعمیر لوازم خانگی توشیبا در آی پی امداد به دلایل زیر کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است.
  • حضور تعمیرکار در محل و عدم نیاز به جابجایی دستگاه و حذف هزینه های مربوط به آن
  • تعمیر لوازم خانگی توشیبا با نرخ مصوب اتحادیه
  • دسترسی به قطعات فابریک توشیبا با قیمت منصفانه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۳۷
raha molaey

معرفی PLC

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲ ق.ظ

معرفی انواع PLC

PLC ها برای تجهیزات اتوماسیون صنعتی همانند مغز هستند. آن ها ورودی­ها و خروجی ­های پشت پرده را کنترل می کنند و اطمینان حاصل می­کنند که همه کارها آن­ طور که باید انجام شود.

PLC  یا به عبارتی Programmable Logic Controller  که به نام Programmable Controller نیز شناخته می شود کنترل‌گر منطقی برنامه ‌پذیر است و اساسا یک رایانه طراحی شده برای کار در محیط صنعتی است.

این سیستم تعداد ورودی ­ها و خروجی­ ها را کنترل و نظارت می کند.

انواع PLC - پنل های کنترل PLC - نحوه کار PLCهای مخنلف - مجتمع آموزشی برق

با این حال، PLC ها با رایانه­ های معمولی متفاوتند، به طوری که PLC ها برای اجرای یک برنامه واحد به شیوه مستمر طراحی شده اند.

 PLC یک سیستم کامپیوتری دیجیتالی است و بر خلاف پنل­ های DCS که دارای ریزپردازنده های چندگانه هستند، فرایندهای صنعتی مانند تولید، مونتاژ و سایر دستگاه­ های رباتیک را کنترل می­کند.

این امر PLC را از پنل DCS متمایز می کند. PLCها علاوه بر این که به طور گسترده برای فرآیندهای تولیدی در صنعت استفاده می شوند، برای فرایندهایی که نیاز به دقت بالا در کنترل، برنامه نویسی آسان و تشخیص خطاهای روند کار دارند نیز مورد استفاده قرار می ­گیرند.

این مانند یک سیستم بی وقفه است که به یک ورودی، سریعا پاسخ خروجی ارائه می دهد. PLC ابتدا توسط صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گرفت اما در نهایت توسط صنایع دیگر نیز پذیرفته شد.

معرفی plc سری s7-1200 siemens - اتوماسیون صنعتی زیمنس - پی ال سی زیمنس - PLC  - HMI

این مطلب را هم بخوانید: تعمیر یو پی اس

قطعات plc

برای تطبیق دادن برنامه ها و فرآیندهای صنعتی مختلف، انواع مختلفی از  PLC ها معرفی شدند. برخی از انواع رایج PLC ها به شرح زیر است:

پنل کنترل PLC یونیتری (Unitary)

هر PLC یونیتری یک نوع کنترل کننده اصلی است که شامل منبع تغذیه، ماژول ورودی، واحد پردازش مرکزی (CPU) و ماژول خروجی است.

برای این مکانیزم ساده، هر PLC یونیتری مستقیما به ماشین آلات پردازش متصل می‌شود. این سیستم، علاوه بر اینکه اصلی است، ارزان‌ترین و راحت‌ترین برای پرت سیستم نیز هست.

به دلیل سادگی سیستم، پنل های کنترل PLC یونیتری برای فرآیندهای ساده مانند گیت های دسترسی اتوماتیک استفاده می شود.

یکی از نمونه های رایج از انواع  PLC یونیتری ، Micrologix 1000 است که توسط آلن برادلی ساخته شده است.

Micrologix 1000 شامل حافظه داخلی برای ذخیره برنامه ها، 32 ورودی و خروجی دیجیتال، و یک پورت ارتباطی برای برنامه ریزی واحد است. این وضعیت معمول بسیاری از سیستم‌های یونیتری است.

پنل کنترل PLC ماژولار (Modular)

هر پنل کنترل PLC ماژولار یک پنل کنترلی پیچیده است که شامل چندین ماژول می شود و برای ایجاد یک سیستم کنترل سفارشی کنار یکدیگر قرار می گیرند.

این سیستم دارای یک ماژول اصلی و سیستم پایه متشکل از منبع تغذیه، پردازنده و یک ماژول ورودی است.

علاوه بر این ها، این سیستم دارای چندین ماژول خروجی نیز هست که می توان آن‌ها را بر اساس نیازهای فرآیند، اضافه یا حذف کرد.

بهترین بخش در مورد این پنل کنترل این است که در صورتی که یکی از ماژول ها خراب شود، تنها آن ماژول باید جایگزین شود. در مقایسه با پنل های کنترل PLC یونیتری، پنل­ های کنترل PLC ماژولار گران تر هستند.

این پنل های کنترل، انتخاب خوبی برای فرآیند تولید همراه با بسیاری از فرآیندهای همزمان هستند.

Micrologix 1200 که توسط آلن برادلی ساخته شده است یک نمونه رایج از نوع PLC ماژولار است. این واحد قادر است بین 23 و 40 ورودی و خروجی را مدیریت کند.

حتما بخوانید: خرابی خازن برد پاور

تعداد اتصالات واقعی را می توان به راحتی با افزودن ماژول گسترش داد. این امر طیف وسیعی از انعطاف پذیری را فراهم می کند و از انواع PLC ماژولار است.

پنل کنترل PLC رک نصب شده (Rack-mounted)

طراحی یک پنل کنترل PLC رک نصب شده بسیار شبیه به پنل کنترل PLC  ماژولار است، چرا که شامل چندین ماژول نیز می باشد.

در پنل کنترل PLC رک نصب شده، ماژول های خروجی اضافی به طور جداگانه بر روی یک رک (اسکلت) نصب شده و از طریق یک شبکه به پنل متصل می‌شوند.

این نوع طراحی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که بدون وجود به هم ریختگی، پنل های کنترل بزرگ داشته باشند. از آنجایی که پنل کنترل بسیار بزرگ است، هزینه نیز بالا می ­رود.

همچنین، این سیستم با یک واحد بزرگتر، نقاط ورودی و خروجی بیشتری نسبت به واحدهای PLC دیگر دارد.

واحد تجاری SLC 500 یک نمونه استاندارد صنعتی از نوع PLC رک نصب شده است.

اساسا هیچ محدودیتی در تعداد ماژول­ هایی که می­ توانند به این سیستم اضافه شوند وجود ندارد، هر کدام در یک شاسی رک استاندارد قرار می گیرند.

این وضعیت اجازه می‌دهد تا راه‌ حل‌های اتوماسیون مقیاس پذیر و بزرگ ساخته شوند که در محیط‌ های کارخانه‌ای رایج است.

وقتی نوبت به فرآیندهای صنعتی گسترده می‌رسد، PLC ها نوع بسیار بالایی از پنل کنترل هستند.

پنل های کنترل

دلیل این توجه، میزان اتوماسیون صنعتی است که فراهم می‌کند و انواع مختلفی است که در دسترس هستند.

منبع: تعمیر انواع plc

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۲۲
raha molaey

ویدئو بالون

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۳۹ ق.ظ

ویدئو بالون چیست؟

ویدئو بالون Video Balun یک دستگاه الکترونیکی در سیستم های دوربین مداربسته ارزان است که بسیاری آن را به عنوان یک تقویت کننده در کابل کشی سیستم مداربسته آنالوگ می شناسند. زمانی که مقدار سیم کشی از حد مجاز فراتر برود در این لحظه ویدئو بالن وارد میدان میشود و در یک چشم بهم زدن مشکل را بر طرف میکند.

ویدئو بالون چطور کار میکند؟

سیستم های دوربین مداربسته آنالوگ اطلاعات تصویر را به صورت سیگنال به دستگاه مرکزی ارسال می کنند. به سیستم ارسال سیگنال دوربین های مداربسته سیستم نامتقارن می گویند. در این سیستم سیگنال از طریق دو سیم که یکی دارای سیگنال و یکی زمین شده است انتقال می یابد. سیم زمین شده معمولا به صورت شیلد در اطراف سیم سیگنال قرار گرفته است. در مقابل سیستم انتقال سیگنال نامتقارن یک سیستم انتقال سیگنال متقارن نیز وجود دارد. در این سیستم دو سیم هر دو دارای سیگنال هستند. این سیگنالها با هم دارای تقارن هستند و در صورت وارد شدن امواج نامتقارن به سیگنال (به صورت نویز) آنها در انتهای مسیر حذف می شوند.

این مطلب را هم بخوانید: تعمیر برد گوشی

ویدیو بالون نویزگیر دوربین مداربسته تا150متر - 77 - bnc

آیا ویدئو بالون سیگنال را تقویت می کند؟

ویدئو بالون ها انواع متفاوتی دارند. نوع ساده انها را ویدئو بالون پسیو passive می نامند. ویدئو بالونهای پسیو هیچ گونه تقویتی بر روی سیگنال شما انجام نمی دهند و تنها سیگنال را از نوع نامتقارن به متقارن تغییر می دهند. مزیت این ویدئوبالون ها عدم نیاز به تغذیه در محل تبدیل می باشد. ویدئو بالون های پسیو قابلیت انتقال سیگنال تا فاصله ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ متری را برای شما فراهم می کنند ویدئو بالون پسیو را در اصطلاح علمی video balun Autotransformer نیز می نامند.

این مطلب را هم بخوانید: علل سیاه شدن تصویر در تلویزیون سامسونگ

مثال: برگرفته شده از services-home.blog.ir

دوربین مداربسته،مشاوره،نصب و راه اندازی

نوع دوم ویدئو بالونها را ویدئو بالون اکتیو active می نامند. در این نوع در کنار تبدیل سیگنال، سیگنال تقویت نیز می شود. مزیت اصلی این نوع ویدئو بالون امکان ارسال سیگنال تا مسافت طولانی تر است. بسته به نوع کابل و نوع ویدئو بالون این ویدئو بالون ها امکان ارسال اطلاعات تا فاصله ۱۵۰۰متری را فراهم می کنند. البته ویدئو بالون های اکتیو در نیاز به تغذیه نیز خواهند داشت و از نظر هزینه هم پرهزینه تر هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۳۹
raha molaey

مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷ ق.ظ

مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان

مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان امکان پذیر است چرا که کشورهای معدودی در دنیا حتی با داشتن پذیرش از کالج زبان نیز ویزا صادر می کنند. این در حالی است که در غالب کشورهای دنیا از جمله کانادا، هلند، آمریکا، انگلستان و غیره افرادی که بالای 18 سال داشته باشند در صورت نداشتن مدرک زبان بین المللی مثل آیلتس، شانس بسیار کمی برای اخذ ویزا خواهند داشت. دوره های کالج زبان هم برای کسانی که قصد دارند در یک کشور خارجی تحصیل کنند اما فرصت ندارند دوره زبان را در ایران تکمیل نمایند مفید است، هم برای گروهی که می خواهند پس از 1 سال زبان خواندن وارد بازار کار شوند. در این مقاله که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است در خصوص مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان در سال 2020 توضیحاتی ارائه گردیده است.

مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان از طریق تحصیل کودکان

از جمله مقاصد جذاب برای زیر 18 ساله ها تحصیل در کانادا می باشد چرا که هم در مقایسه با غالب کشورهای انگلیسی زبان ارزان قیمت تر است و هم غالبا برای والدین ویزای توریستی 5 ساله صادر می نماید. برای تحصیل در کانادا کودکان و نوجوانان، یعنی افرادی که 18 سال و کم تر دارند، نیازی نیست مدرک زبان ارائه کنند. یعنی نداشتن مدرک زبان برای این گروه نکته منفی به حساب نمی آید؛ منتهی از جمله نکات بسیار مهم برای آن ها اثبات تمکن مالی است. یعنی والدین یا سرپرستان کودک و نوجوان ثابت نمایند می توانند هزینه های تحصیل و زندگی فرزند خود را در کانادا پرداخت نمایند. هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا مجموعا سالیانه بین 25000$ تا 40000$ (دلار کانادا) خواهد بود که بخشی از آن شهریه مدارس بین المللی و بخشی دیگر هزینه های زندگی مثل خوراک و غیره است.

تحصیل در انگلستان نیز از جمله مقاصد پرطرفدار بین والدینی است که قصد دارند فرزند زیر 18 سال خود را به خارج از کشور بفرستند. باید توجه داشت که مدارس فوق العاده خوبی در انگلیس وجود دارند که برای کودکان و نوجوانان داشتن مدرک زبان را اجباری نمی دانند. هزینه تحصیل و زندگی در مدارس انگلستان نیز سالیانه حدود 30000£ (پوند) می باشد. برخی از بهترین مدارس بین المللی در انگلستان عبارتند از:

مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان از طریق تحصیل کودکان و بزرگسالان

بزرگسالان اگر بخواهند بدون مدرک زبان مهاجرت کنند محدودیت زیادی دارند چرا که غالب کشورها برای کسانی که چنین مدرکی نداشته باشند ویزا صادر نمی کنند. برخی از کشورها با پذیرش مشروط از دانشگاه ویزای تحصیلی صادر می کنند مثل اتریش که دانشجویان 2 سال فرصت خواهند داشت پیش از شروع تحصیلات خود زبان آلمانی را بیاموزند. برخی کشورها نیز با پذیرش کالج زبان به افراد ویزا می دهند که تعدادشان بسیار محدود است:

  • فرانسه
  • روسیه
  • اوکراین
  • چین
  • ترکیه
  • مالتا
  • مجارستان

البته از بین کشورهای گفته شده ویزایی که مالتا برای کسانی که از کالج زبان پذیرش گرفته اند صادر می کند ویزای نوع C است که قابلیت تبدیل شدن به ویزای کاری و غیره را ندارد. به همین دلیل است که محبوبیت سایر گزینه ها، علی الخصوص مجارستان و فرانسه، بین افراد بسیار بیشتر است. هزینه تحصیل در کالج زبان مجارستان سالیانه بین 5000€ تا 6000€ (یورو) است و کالج زبان های فرانسه نیز سالیانه 2000€ تا 6500€ (یورو) شهریه می گیرند.

مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان از طریق کار

در سال 2020 تنها کشوری که بدون داشتن مدرک زبان می توان برای اخذ ویزای جستجوی کار آن اقدام کرد آلمان است. پیش از هر چیز ذکر این نکته ضروری است که کار در تقریبا تمام کشورهای دنیا منوط به داشتن پیشنهاد شغلی است؛ حتی در کانادا که سیستم ورود سریع پیش بینی شده نیز امتیاز مشخصی برای داشتن پیشنهاد شغلی در نظر گرفته شده است. آلمان، اتریش و آفریقای جنوبی اما ویزای جستجوی کار صادر می کنند یعنی این اجازه را به افراد می دهند برای پیدا کردن کار وارد خاک این کشورها شوند و به این ترتیب شانس خود را برای پیدا کردن کار به میزان چشم گیری ارتقا دهند. از میان این 3 کشور نیز این آلمان است که داشتن دانش زبان آلمانی یا انگلیسی را لازم می داند و اخذ مدرک را ضروری اعلام نکرده است.

هرچند باید توجه داشت در کشور آلمان نیز داشتن مدرک زبان شانس اخذ ویزای جستجوی کار را ارتقا می دهد؛ منتهی نداشتن آن ایراد قطعی ای به پرونده مهاجرتی افراد وارد نخواهد نمود. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است نرخ بیکاری در 3 کشور آلمان، اتریش و آفریقای جنوبی طی سال 2020 با هم مقایسه شده است:

بهترین کشور برای مهاجرت در سال 2020

بهترین کشور برای مهاجرت در سال 2020 را نمی توان به طور خاص مشخص نمود چرا که هر کسی با توجه به شرایط و ایده آل هایی که مدنظر دارد، کشوری که برای وی بهتر است را مشخص می کند. به عنوان مثال افرادی که متاهل هستند و قصد دارند با هم اقدام کنند بهتر است به سراغ کشورهایی بروند که شانس بیشتری برای صدور ویزای همراه دارند؛ از آن جمله می توان به دانمارک، هلند و کانادا اشاره نمود.

به همین دلیل است که علاقه مندان به مهاجرت از طرق قانونی کار و تحصیل برای بررسی شرایط و آگاهی از قوانین مهاجرتی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل می کنند. چراکه ممکن است برای فردی کم بودن هزینه ها اهمیت داشته باشد اما فرد دیگری تاکیدش بر روی سرعت فرآیند رسیدگی به پرونده ها در سفارت باشد. با بالا بردن اطلاعات مهاجرتی افراد می توانند دریابند بهترین کشور و بهترین روشی که برای مهاجرت آن ها در سال 2020 وجود دارد کدام است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۵۷
raha molaey

وکیل مهاجرت در کانادا و بررسی آن

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰ ق.ظ

وکیل مهاجرت در کانادا و بررسی آن

وکیل مهاجرت در کانادا و توانایی ها و دانش حقوقی وی در این مقاله مورد بررسی علمی و تخصصی واقع شده است. همواره سوالاتی در زمینه وکیل معاجرت در مانادا برای مخاطبین پیش می آید از جمله اینکه وکیل مهاجرت در کانادا در چه زمینه هایی می تواند ما را یاری نماید؟ آیا برای اخذ ویزای کانادا داشتن وکیل الزامی است ؟ چگونه می توان از یک وکیل مهاجرت به کانادا٬ معتمد و با تجربه در امر مهاجرت و اخذ اقامت کانادا مشاوره گرفت؟ این مقاله در رابطه با وکیل مهاجرت به کانادا توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور نگارش شده است و به سوالات شما در زمینه وکیل مهاجرت در کانادا پاسخ می دهد. به منظور افزایش شانس مهاجرت به کانادا داشتن وکیل حاذق و با تجربه مهاجرتی الزامیست. شما می توانید در صورت نیاز به اخذ مشاوره در این مورد با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور، همکار MIE اتریش تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

وکیل مهاجرت در کانادا و شرایط عمومی

کشور پهناور کانادا در شمال قاره امریکا واقع شده و شامل 10 استان است. بخشی زیادی از خاک این کشور به دلیل سرمای هوا و نزدیک بودن به قطب شمال خالی از سکنه است. مساحت کانادا ۹،۹۸ میلیون کیلومتر مربع بوده و جمعیتی بالغ بر ۳۵،۶۷۵،۸۳۴ نفر دارد. پر جمعیت ترین شهر های کانادا تورنتو و مونترال و ونکور هستند.  پهناورترین آبشار جهان ( نیاگارا) در مرز کانادا با آمریکا قرار گرفته است. کانادا تا سال ۱۷۱۳ مستعمره فرانسه بود و از آن سال به بعد مستعمره انگلیس است. پایتخت سیاسی آن شهر اتاوا است که مهم ترین استان این کشور از لحاظ سیاسی و اقتصادی است. زبان انگلیسی و فرانسوی دو زبان رسمی کشور کانادا هستند. کانادا از لحاظ صنعت و فن آوری پیشرفته بوده وسیستم اقتصادی آن  به ارتباط و داد و ستد به ایالات متحده آمریکا وابسته است. در سالهای اخیر کانادا برای متقاضیان ویزای توریستی ۵ ساله صادر می کند که امکان اقامت در سفر اول به مدت ۶ ماه وجود دارد. کانادا کشوریست مهاجرپذیری محسوب شده و با برنامه های مختلف مهاجرتی هر ساله مهاجران بسیاری را از اقصی نقاط جهان را جذب می کند.

وکیل مهاجرت در کانادا و شرایط وکیل خوب برای مهاجرت به کانادا

وکیل خوب مهاجرت در کانادا باید قبل از هر چیز آموزش های لازم در ارتباط با شرایط ویزا و راه های مهاجرت قانونی به کانادا را بداند، درست ترین راه را با توجه به شرایط سنی و تخصص و توانایی مالی موکل پیشنهاد دهد و بتواند در تمام طول پروسه موکل را یاری نماید. موسسه حقوقی ملک پور بهترین مشاور مهاجرتی درکانادا را با تجربه و تخصص کامل در پرونده مهاجرتی شما قرار می دهد و شانس دریافت ویزای شما را به بالاترین سطح می رساند.  وکیل مهاجرتی در کانادا شرایط شما را برای راه های قانونی مهاجرت بررسی کرده و بهترین و کم هزینه ترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهد.

وکیل مهاجرت در کانادا و راه های مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت است. این کشور مهاجر پذیر برنامه مهاجرتی مختلفی را برای افراد جهت مهاجرت قانونی به کانادا فراهم کرده است. وکیل مهاجرت در کانادا با آگاهی از برنامه های قابل اقدام  جهت مهاجرت به کانادا شما را در ارائه پرونده مهاجرتی به سفارت کمک می کند. با داشتن یک وکیل خوب و مجرب و مورد اعتماد پروسه شما تسریع شده و درصد ریسک و خطای پرونده کاهش می یابد. یکی از بهترین راه های مهاجرت به کانادا اسکیل ورکر ( نیروی کار متخصص) است. شما با داشتن مدرک تحصیلی مناسب و سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی و همچنین ارائه مدرک آیلتس مورد نظر می توانید برای اخذ اقامت کانادا برای خود و خانواده تان اقدام نمایید. موسسه جقوقی ملک پور جهت پایین آوردن هزینه ها امکاناتی را برای شما فراهم آورده که بتوانید از ابتدا تا انتهای پروسه را خودتان پیش ببرید بسته آموزشی که به شما کمک می کند

با هزینه بسیار پایین، تمام امور مربوط به مهاجرت از طریق برنامه های اسکیل ورکر استانی و فدرال را خودتان به تنهایی پیش ببرید. این بسته آموزشی زیر نظر وکیل مهاجرتی در کانادا که مورد اعتماد موسسه حقوقی ملک پور است، تهیه شده است. برای دریافت این محصول با ارزش می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید. لازم به ذکر است که این مقاله توسط کارشناسان مجرب موسسه حقوقی ملک پرو، همکار MIE اتریش تهیه شده و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام است. مهاجرت تحصیلی به کانادا، از دیگر گزینه های کم هزینه و محبوب جهت مهاجرت به کانادا است. چنانچه شرایط سنی و تحصیلی شما جهت ادامه تحصیل در کانادا مناسب باشد.

وکیل مهاجرت به کانادا می تواند شما را در اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ها و کالج های درجه یک کانادا یاری نماید. همچنین وکیل مهاجرتی مورد اعتماد موسسه حقوقی ملک پور در کانادا با داشتن تجربه و سایقه کاری درخشان در اخذ ویزای تحصیلی کانادا، درصد قبولی ویزای شما را در سفارت کانادا بالا می برد. از آنجا که کشور کانادا به همسر فردی که در آن کشور تحصیل می کند اجازه کار تمام وقت می دهد، برای همسر شخص ویزای کار از سفارت قابل درخواست خواهد بود خوشبختانه سفارت کانادا جهت صدور ویزا هیچ مصاحبه ای  با متقاضی برگزار نمی کند. یک وکیل خوب و با تجربه در زمینه صدور ویزاهای تحصیلی می تواند با ارائه یک پرونده درست و بی نقص شانس ویزای موکل حود را بالا ببرد.

از دیگر راه های مهاجرت به کانادا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا است. در حال حاضر بهترین برنامه سرمایه گذاری در کانادا، سرمایه گذاری صد هزار دلاری استان بیریتیش کلمبیا است . متقاضی با سابقه کارآفرینی و مدیریتی تنها با صدهزار دلار کانادا می تواند برای مهاجرت خود و خانواده درخواست اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری دهد. وکیل مهاجرت در کانادا می تواند شما را در نوشتن طرح اقتصادی خوب و مبتکرانه یاری نموده و پرونده مهاجرتی شما را به بهتری نحو به اداره مهاجرت کانادا ارائه نماید.

وکیل مهاجرت در کانادا و اخذ ویزای توریستی ۵ ساله کانادا

در سالهای اخیر، کانادا اقدام به صدور ویزای توریستی ۵ ساله برای متقاضیان ویزای توریستی این کشور کرده است. البته پس از دریافت این ویزا، امکان اقامت فقط برای ۶ ماه در کانادا وجود دارد. وکیل مهاجرت در کانادا پرونده شما را قبل از اقدام برای دریافت این ویزا بررسی می کند و چنانچه شرایط مالی و سابقه سفر شما مناسب باشد می توانید برای دریافت این ویزا درخواست دهید. داشتن دعوتنامه از اعضای درجه یک خانواده، داشتن حساب بانکی خوب و تمکن مالی مناسب در کنار سوابق سفرهای گذشته فرد ازعوامل تاثیرگذار در صدور ویزای توریستی ۵ ساله کانادا دارد.

وکیل مهاجرت در کانادا و امکان مشاوره با وکیل مورد اعتماد

برای اینکه بدانید کدام یک از برنامه های مهاجرتی و اقامتی کانادا برای شما مناسب است، باید قبل از هر چیز با وکیل و متخصص امور مهاجرتی در کانادا مشاوره داشته باشید. شرایط سنی و مالی شما و همچنین داشتن مدرک زبان و سابقه کاری  مرتبط با رشته تحصیلی در انتخاب گزینه مناسب برای مهاجرت به کانادا بسیار تاثیر گذار است. موسسه حقوقی ملک پور این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید با وکیل مجرب و مورد تایید این موسسه، جلسه مشاوره به صورت آن لاین داشته باشید. در این جلسه مشاوره تخصصی، پرونده مهاجرتی شما به طور کامل بررسی شده و مدارک مورد نیاز، هزینه ها  با توجه به روش مهاجرت ایده ال برای شما بیان می شود و در انتها شما می توانید با دانش کامل وارد پروسه مهاجرت به کانادا شوید. وکیل مهاجرتی مورد اعتماد موسسه حقوقی ملک پور، به هیچ عنوان شما را وارد پروسه ای که ریسک بالا برای ویزا دارد نخواهد کرد. وکیل مهاجرت در کانادا قبل از عقد قرارداد، شرایط عمومی شما جهت دریافت ویزا را بررسی کرده و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۵۰
raha molaey

متداول ترین عیب های تلویزیون ال جی

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹ ق.ظ

متداول ترین عیب های تلویزیون ال جی را بشناسیم

تعمیر منبع تغذیه تلویزیون LED از تعمیر تغذیه تلویزیون CRT ساده‌تر است، چون به نسبت کوچک‌تر است و معمولا دارای یک خروجی ۱۲ ولت با جریان ۲ تا ۴ آمپر است. بعضی از مدل‌ها دارای خروجی ۱۸ یا ۲۴ ولت هستند. امروزه مدارات منبع تغذیه و مادربرد روی یک برد طراحی می‌شوند، مانند تلویزیون های جدید LED ال ای دی ال جی. در حالی که در مدل‌های قدیمی‌تر در ماژول جدا طراحی می شدند. تعمیر آداپتور منبع تغذیه تلویزیون بسیار ساده است، زیرا به راحتی می توان با جایگزین یک مدل سالم از خرابی آن اطمینان حاصل کرد. همچنین می توان از دستگاه منبع تغذیه خارجی برای تست تلویزیون (از طریق جک ورودی) استفاده کرد.

LG از تلویزیون های 8K در دو مدل OLED و NanoCell رونمایی کرد! - سخت‌افزارمگ

تلویزیون های سری LN

این مدل از تلویزیون ها اولین سری از تلویزیون های هستند که دارای بک لایت با چندین خط سری می باشد و تعمیرات در این مدل تلویزیون با ال ای دی های فابریکی انجام می شود خرابی در این مدل به این صورت است که تصویر تلویزیون به طور کامل سیاه می شود ولی صدا هست البته در مدل های ۴۷ و ۵۰ و ۵۵ در لحظه اول روشن کردن چند ثانیه لوگوی ال جی دیده می شود و بعد تصویر سیاه می شود که در این مدل اصلاحیه های برای جلوگیری از خرابی مجدد انجام می شود. تمامی تعمیرات و انجام اصلاحیه در منزل انجام می شود.

تلویزیون های سری LF

در این مدل تلویزیون ها دارای تنوع بیشتری  بک لایت می باشند که برای هر مدل تعمیرات متفاوت است به این صورت که در بعضی مدل ها ال ای دی ها به صورت یک سری کامل بر روی یک فلز آلومینیومی می باشد و برد پاور متفاوتی می باشد که برای تعمیر تلویزیون باید بک لایت به صورت کامل تعویض شود البته در این مدل تلویزیون ها تصویر با وضوح بیشتر می باشد. یک مشکل دیگر که در این مدل شایع می باشد خاموش و روشن شدن متداول می باشد که این مشکل از برد مین تلویزیون می باشد. تعمیرات توسط متخصصین مجرب انجام می شود. در این مرکز سعی شده که تعمیرات را به همراه رفع مشکلی که باعث این خرابی شده است انجام می شود.

تلویزیون خود به خود خاموش شد

تلویزیون‌های امروزی با ولتاژ پایین برق کار می‌کنند، این مسئله موجب می‌شود با نوسانات برق تلویزیون به ناگهان خاموش شود. برای جلوگیری از این مسئله بهتر است از اتصال مستقیم دوشاخه تلویزیون به پریز برق جلوگیری کنید و از محافظ برق بهره ببرید. اگر نوسان برق باز هم ادامه یابد ممکن است به برد پاور تلویزیون شما آسیبی جدی وارد کند. برد پاور وظیفه تامین ولتاژ و آمپر مین برد را دارد، با خرابی آن در عملکرد مین برد نیز اختلا ایجاد می‌شود.

مین برد. در تلویزیون های ال ای دی ال جی نیز خرابی دستگاه های ورودی که به آنها متصل می شود باعث از کار افتادن مین برد تلویزیون می شود که در بیشتر موارد باعث سوختگی cpu تلویزیون شده و خاموشی خود به خود آن را به همراه دارد برای رفع این موارد باید مین برد تلویزیون تعویض شود.

علت پاک شدن کانال های تلویزیون ال جی

تلویزیون روشن می کنید اما بجز سیاهی صفحه چیزی نخواهید دید، بعد از کمی جستجو متوجه می شوید که کانال های تلویزیون از بین رفته اند. دلیل اصلی از بین رفتن کانال های تلویزیون آی سی حافظه مین برد تلویزیون هست که حتما باید تعویض شود  اگر به سرعت این قطعه را تعمیر نکنید موجب خرابی تلویزیون خواهد شد. برای تعمیر تلویزیون به معتبرترین مکان ها مراجعه کنید.

قیمت و خرید تلویزیون ال‌ جی LM5500 ال‌ جی 43LM5500

در تلویزیون ال جی یک لحظه تصویر می آید و خاموش می‌شود

اگر با این دو مشکل مواجه شدید می‌توانید از راه حل‌های مشابه که در ادامه بیان می‌کنیم برای رفع این ایرادها استفاده کنید.

برای حل ایراد در این مورد حتما اول چک کنید پریز و یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد و بعد دستگاه را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه بشید ایراد از محافظ است یا تلویزیون؟ شاید در این موارد دستگاه هنگ کرده باشد.

-تعمیر تلویزیون ال جی در حالتی که دکمه پاور چشمک می زند ولی تلویزیون تصویر ندارد :

 اگر نداشتن تصویر در یک ورودی خاص باشد، دستگاه های جانبی مثل سینما خانگی و... متصل به تلویزیون را جدا کنید و آن ها را هم چک کنید .

اگر دستگاه اصلا روشن نشد برای اینکه از علت خرابی تلویزیون اطمینان داشته باشید، کار را به متخصصان ما بسپارید.

علت کم نور شدن صفحه تلویزیون ال جی

هنگام نگاه کردن برنامه مورد علاقه خود نور تلویزیون کم می شود و شما قادر نیستید که برنامه را بدرستی ببینید؛ قبل از هرکاری مطمئن شوید که تنظیمات اصلی بهم نریخته استغ بعد از اینکه متوجه شدید که مشکل از تنظیمات نیست با این مورد را در نظر بگیرید که فسفر بکار رفته در پلاسمای تلویزیون دچار کاهش کیفیت خواهد شد. در چنین موردی توصیه می کنیم که به  هیچ عنوان خودتان دست بکار نشوید و از یک متخصص حرفه ای تعمیرات تلویزیون استفاده کنید.

ویروسی شدن تلویزیون ال جی

تلویزیون های هوشمند همانند دیگر وسایل هوشمند ویروس می تواند منتقل شود و باعث آسیب دیدگی تلویزیون شما شود؛ برای از بین بردن ویروس تلویزیون باید تمام تنظیمات تلویزیون را ریست کنید و به حالت قبل برگردانید.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۱۹
raha molaey

مبایعه نامه

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴ ق.ظ

چه مواردی باید حتما در مبایعه نامه آورده شود؟

ثبت مشخصات سجلی، آدرس، کدپستی، تلفن همراه و شماره تلفن ثابت فروشنده و خریدار، ثبت موضوع مورد معامله از جمله مشخصات دقیق جغرافیایی، ثبتی و هندسی، ثبت قیمت واحد و قیمت کل مورد معامله بر اساس وجه رایج مملکت (ریال یا معادل تومان)، ثبت زمان و نحوه پرداخت، زمان حضور در دفترخانه و تنظیم سند و شرح واضح اینکه خریدار در چه زمانی، چه مبلغی را با چه شرایطی و به چه نحوه‌ای پرداخت می‌کند.

تفاوت صلح نامه ملک با مبایعه نامه چیست؟ - بلاگ

اولین مرحله برای انتقال سند ملکی چیست؟

مراجعه به بنگاه‌های معامله املاک مجاز برای صدور کد رهگیری.

چرا باید برای املاک کد رهگیری صادر شود؟

زیرا مبایعه‌نامه منحصربه‌فرد نیست و ممکن است فروشنده خانه را به چندین نفر دیگر نیز بفروشد.

بعد از دریافت کد رهگیری، فروشنده باید به کجا مراجعه کند؟

فروشنده باید با شناسنامه و اصل سند، به «دفترخانه اسناد رسمی» مراجعه کند. دفترخانه لیست مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را به فروشنده می‌دهد.

مدارکی که فروشنده برای انتقال سند باید آماده کند چیست؟

اصل و تصویر سند مالکیت، اصل و تصویر بنچاق، تصویر شناسنامه و کارت ملی فروشنده و خریدار، اصل و تصویر وکالت‌نامه، اصل و تصویر پایان‌کار و یا عدم خلافی شهرداری یا نامه بازدید شهرداری یا بخشداری (در مورد زمین‌های دارای بنا و زمین‌های بدون بنا)، صورت‌مجلس تفکیکی در مورد آپارتمان، اصل و تصویر حصر وراثت(در مورد سندهای موروثی)، اصل و تصویر فرم مالیات بر ارث(در مورد سندهای موروثی)

ویژگی های یک بیع نامه حقوقی چیست؟ - امور فرهنگی قوه قضاییه

در مرحله آخر انتقال سند فروشنده و خریدار باید به کجا مراجعه کنند؟

بعد از انجام همه‌ی مراحل دو طرف معامله با داشتن مدارک شناسایی، مفاصاحساب شهرداری، مفاصاحساب دارایی، سند مالکیت، کپی مبایعه‌نامه و کد رهگیری، گواهی پایان کار، استعلام ثبتی و کد پستی به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کنند. در پایان سندی مطابق با شرایط توافق دو طرف معامله در دفتر اسناد رسمی تنظیم خواهد شد. اگر سوالی در مورد مالیات بر ارث آپارتمان دارید می توانید با ما در میان بگذارید

اگر یکی از طرفین در دفترخانه حاضر نشد، باید چه کارکرد؟

اگر یکی از طرفین مثلا فروشنده، در دفترخانه حاضر نشد و خریدار نتوانست به هیچ طریقی با او تماس بگیرد، وظیفه دارد تا آخرین ساعت اداری در دفترخانه بنشیند، اگر فروشنده نیامد، خریدار گواهی عدم حضور می‌گیرد. اگر خریدار به ‌هیچ‌وجه نتوانست فروشنده را پیدا کند، با گواهی عدم حضور به دادگاه رفته و می‌تواند هزینۀ پشیمانی را از فروشنده بگیرد.

هزینه انتقال سند چقدر است؟

برای انتقال سند باید هزینه‌هایی پرداخت شود. ثبت مبایعه نامه در سیستم سراسری یکی از این موارد است که بر طبق آن بنگاه معاملات املاک 5 درصد ارزش ملک را از خریدار و فروشنده دریافت می‌کند. هزینه نوسازی، خلافی و پسماند از دیگر مواردی است که فروشنده ملزم به پرداخت آن می‌باشد.

دارایی هزینه نقل و انتقال و در صورت استیجاری بودن ملک، مالیات بر اجاره را نیز از فروشنده دریافت می‌کند. هزینه دفترخانه که به آن حق‌التحریر گفته می‌شود از دیگر پرداختی‌ها به شمار می‌رود که مبلغ آن به طور مساوی بین فروشنده و خریدار تقسیم می‌شود.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۲۴
raha molaey