تعمیر لپ تاپ و تلویزیون در تهران

تعمیرات لپ تاپ و تعمیر تلویزیون در تهران یکی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ها می باشد

تعمیر لپ تاپ و تلویزیون در تهران

تعمیرات لپ تاپ و تعمیر تلویزیون در تهران یکی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ها می باشد

تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات تلویزیون برند های سونی سامسونگ الجی توشیبا اچ پی دل ایسوس صنام شارپ در تهران و اعزام کارشناس به محل برای تعمیرات تلویزیون و لپ تاپ

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

سیستم سینی و نردبان کابل چیست؟

يكشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۲۵ ب.ظ

در سیم کشی برق ساختمان ها، یک سیستم سینی کابل برای نگهداری و هدایت کابل های الکتریکی عایق مورد استفاده برای توزیع برق، کنترل و ارتباطات به کار می رود. سینی های کابل به عنوان جایگزینی برای سیم کشی باز یا سیستم های لوله کشی برق استفاده می شوند و معمولا برای مدیریت هدایت کابل ها در ساخت و ساز تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. سینی های کابل به طور خاص، در مواردی که تغییرات در یک سیستم سیم کشی قابل پیش بینی باشد مفید هستند. به این دلیل که کابل های جدید را می توان با قرار دادن در سینی کابل موجود به جای کشیدن آنها از طریق یک لوله جدید، اجرا نمود.

طبق استانداردها و مقررات NEC، یک سیستم سینی کابل یک واحد یا مجموعه ای از واحدها یا بخش ها و اتصالات مربوطه است که یک سیستم ساختاری سخت است و برای نگهداری و بستن ایمن کابل ها و مسیرهای هدایت کابل ها مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه سینی های کابل بخشی ضروری از ساخت و ساز صنعتی و تجاری با ارائه راه حل های سریع، اقتصادی و قابل انعطاف برای مسائل اجرایی پیش رو هستند. پوشش گالوانیزه گرم قادر به پشتیبانی از انواع متدهای سیم کشی زیر هستند:

خطوط برق ولتاژ بالا (High Voltage)

کابل های توزیع برق

سیم کشی سیستم های کنترلی حساس

سیم کشی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی

کابلهای نوری (فیبر نوری)

سینی کابل و نردبان کابل چیست

جنس سینی کابل برق فلزی:

اکثر سیستم های سینی کابل از فلز مقاوم در برابر خوردگی (فولاد با کربن پایین، فولاد ضد زنگ و یا یک آلیاژ آلومینیوم) و یا از فلزی با آبکاری مقاوم در برابر خوردگی (روی یا اپوکسی) ساخته می شوند.

انتخاب جنس سینی برای هر نوع نصب خاص بستگی به محیط نصب (خوردگی و ملاحظات الکتریکی) و هزینه دارد. نوع متریال به کار رفته در ساخت سینی کابل نقش مهمی در دوام و پایایی آن دارد. سه نوع اصلی سینی کابل عبارتند از:

1- سینی کابل فولادی (Steel):

سینی کابل فولادی از فولادهای با کیفیت ساختاری بالا توسط فرآیند شکل گیری با نورد مستمر ساخته می شوند. فرآیند فرم دهی و اکسترود باعث افزایش استقامت مکانیکی آنها می گردد.

مزایای اصلی سینی کابل فولادی، استقامت مکانیکی بالا و هزینه کم است. معایب آن عبارتند از وزن بالا، هدایت الکتریکی پایین و مقاومت نسبتا ضعیف در برابر خوردگی.

میزان خوردگی به عوامل بسیاری مانند محیط، پوشش یا حفاظت در نظر گرفته شده و فرمولاسیون فولاد سینی بستگی دارد. برخی شرکت های سازنده، پوشش و آبکاری خاص برای بهبود مقاومت در برابر خوردگی فولاد پیشنهاد می دهند. این موارد شامل پیش گالوانیزه، گالوانیزه گرم (پس از ساخت)، اپوکسی و رنگ های خاص است.

2- سینی کابل استیل (فولاد ضد زنگ یا Stainless Steel):

فولاد ضد زنگ مقاومت بالا در برابر رطوبت، مقاومت بالا در برابر خمش، در دمای بالا دارد.

سینی کابل استیل از فولاد ضد زنگ AISI نوع 316 نورد شده ساخته می شود.

فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر رنگدانه ها، مواد شیمیایی آلی و غیر آلی در دمای بالا می باشد.

سیستم سینی و نردبان کابل

میزان بالای کروم و نیکل و کاهش سطح کربن به منظور افزایش مقاومت در برابر خوردگی و آسان نمودن جوشکاری می باشد. آلیاژ نوع 316 شامل مولیبدنوم (Molybdenum) برای افزایش استقامت در درجه حرارت بالا و بهبود مقاومت در برابر خوردگی، به ویژه در برابر اسید سولفوریک و کلرید می باشد. میزان کربن برای تسهیل جوشکاری کاهش می یابد.

3- سینی کابل آلومینیوم:

سینی های کابل ساخته شده از آلومینیوم اکسترود شده اغلب به دلیل نسبت بالای استقامت به وزن خود، داشتن بهترین مقاومت در برابر محیط های با درصد خوردگی بالا و نیز سهولت نصب مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این نوع سینی ها مزایای سبک وزن بودن ( تقریباً 50% سبک تر از سینی فولادی) و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری را دارا می باشند و از آنجا که سینی کابل آلومینیومی مغناطیسی نیست، تلفات الکتریکی نیز به حداقل می رسد.

محصولات سینی کابل از آلیاژهای سری 6063 شکل می گیرند که بر اساس طراحی آلیاژ آزاد مس برای کاربرد های دریایی است. این آلیاژ ها حاوی سیلیکون و منیزیم در مقادیر مناسب برای تشکیل سیلیکات منیزیم هستند که به آنها اجازه می دهد که گرما را به راحتی دفع کنند. این آلیاژ های سیلیکونی منیزیم دارای شکل پذیری و مشخصات ساختاری خوب و همچنین مقاومت در برابر خوردگی عالی هستند.

مقاومت بسیار خوب در برابر خوردگی، از جمله شرایط آب و هوایی، که توسط آلومینیوم نشان داده می شود، به دلیل خاصیت خود ترمیمی لایه اکسید آلومینیوم که سطح آن را محافظت می کند می باشد. مقاومت آلومینیوم به مواد شیمیایی در محیط کاربرد باید قبل از استفاده از آن مورد آزمایش قرار گیرد.

سینی کابل برق گالوانیزه چیست؟ و تفاوت سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد!

پرکاربرد ترین نوع پوشش برای سینی کابل، گالوانیزه کردن آن است. این پوشش مقرون به صرفه است، در مقابل طیف گسترده ای از مواد شیمیایی محیطی محافظت خوبی انجام می دهد و اگر دچار خراش یا برش بر روی بدنه خود نشود خود ترمیم بوده و آسیب نخواهد دید.

سینی کابل کاوه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۲۵
raha molaey

تولید کننده و بهترین برند سینی کابل

يكشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۲۵ ب.ظ

این واحد صنعتی در زمینه تولید، تامین و صادرات انواع سینی کابل اعم از سینی کابل های نردبانی (نردبان کابل)، سینی کابل های مشبک (پانچ شده) و سینی کابل های گالوانیزه گرم و متعلقات آنها با برند ثبت شده ی آرسینی ®ARSINI در داخل کشور مشغول می باشد و دفتر فروش آن در خیابان لاله زارِ تهران در کشور ایران واقع شده است.

شرکت تولید کننده سینی کابل

از سینی‎ های کابل برای پشتیبانی از کابل‌های برقی مورد استفاده در مخابرات و توزیع برق استفاده می‎ شود. سینی‎ های کابل به عنوان جایگزینی برای مجراهای سیم‎ کشی یا سیستم‎ های لوله‎ کشی الکتریکی مطرح هستند و معمولا به عنوان ابزاری برای مدیریت کابل در ساختمان‎های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می‎ گیرند. مزیت استفاده از سینی ‎های کابل به ویژه در شرایط پیش ‎بینی امکان تغییر در سیستم سیم‎ کشی مشهود است زیرا در صورت استفاده از سینی کابل، کابل‎های جدید صرفا روی سینی قرار می‎ گیرند و نیازی به عبور آنها از لوله نیست.

الکترو آرین صنعت™ از برترین تولید کنندگان سینی کابل در ایران و از سازنده های پیشرو در طراحی و ساخت انواع سینی کابل‎ های نردبانی و مشبک (پانچ شده) است. سینی کابل‎ های با دوام ساخت گروه الکترو آرین صنعت™ در ابعاد مختلف (یعنی طول، عرض، ارتفاع و ضخامت مختلف) و در جنس ‎های مختلف مانند استیل، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ، طبق نیازهای دقیق مشتری در دسترس هستند.

 

تولید کننده سینی کابل

سینی کابل‎ های فولادی در انواع رنگ‏ آمیزی شده، روکش شده با رنگ پودری، پیش گالوانیزه و گالوانیزه گرم به مشتریان عرضه می‎ شوند. افزون بر این، سینی کابل‏ های گالوانیزه گرم آرین صنعت دارای استاندارد ASTM-A123 می باشد. علاوه بر این، در این واحد صنعتی مجموعه کاملی از اتصالات جانبی اعم از زانوهای عمودی و افقی‏، زانوهای داخلی و خارجی، تبدیل و سه راهی، رابط، انواع ساپورت و ... نیز ارائه می ‎شود.

تولید کننده و سازنده سینی کابل برق

به منظور تکمیل بسته ارائه سینی کابل در کمپانی الکترو آرین صنعت™، این واحد صنعتی سیستم‎ های پشتیبانی مقرون به صرفه، کاملا قابل تنظیم و قابل استفاده مجدد را نیز ارائه می‎دهد. برای نصب این سینی‎ کابل ‏ها به جوشکاری و سوراخکاری نیاز نیست و نصب آن‎ها بسیار آسان است. این سینی‎ کابل ‎ها برای کاربردهای چند منظوره در سیستم‌های الکتریکی، ابزار دقیق و مکانیکی مناسب هستند.

از سینی‎ های زیر کابل برای پشتیبانی از کابل‌های برقی مورد استفاده در مخابرات و توزیع برق استفاده می‎ شود. سینی‎ های کابل به عنوان جایگزینی برای مجراهای سیم‎ کشی یا سیستم‎ های لوله‎ کشی الکتریکی مطرح هستند و معمولا به عنوان ابزاری برای مدیریت کابل در ساختمان‎های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می‎ گیرند. مزیت استفاده از سینی ‎های کابل به ویژه در شرایط پیش ‎بینی امکان تغییر در سیستم سیم‎ کشی مشهود است زیرا در صورت استفاده از سینی کابل، کابل‎های جدید صرفا روی سینی قرار می‎ گیرند و نیازی به عبور آنها از لوله نیست.

مزایای سینی کابل های الکترو آرین صنعت™ و جدول استاندارد محاسبه سایز، ضخامت، وزن و اجرای سینی کابل

از جمله مزایای سینی کابل های تولید شده توسط گروه آرین صنعت™ می توان موارد زیر را نام برد:

قیمت مقرون به صرفه

صرفه جویی در هزینه طراحی

صرفه جویی در زمان و هزینه نصب

صرفه ‎جویی در هزینه تعمیر و نگهداری

اشغال فضای کوچکتر از محیط

برای اطلاع از مشخصات فنی سینی کابل به قسمت کاتالوگ و همچنین مشاوره در ارتباط با انتخاب محصولات می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

سینی کابل ارزان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۲۵
raha molaey

رفع عدم پاسخگویی صفحه لمسی تبلت

دوشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵ ب.ظ

چگونه صفحه لمسی تبلت سامسونگ را برطرف کنیم یا وقتی صفحه نمایش اندروید به صفحه لمسی پاسخ نمی دهد چه باید کرد؟ مطمئناً صفحه‌های لمسی راحتی زیادی را برای زندگی ما به ارمغان آورده‌اند، اما وقتی صفحه لمسی گوشی یا مصرف ما از کار می‌افتد، همه این سهولت استفاده از پنجره بیرون می‌افتد و ناامیدی خیلی سریع ایجاد می‌شود.

بزرگترین مشکل این است که در برخی از دستگاه ها، صفحه لمسی تنها راه تعامل با تلفن یا تبلت سامسونگ شما است. هنگامی که صفحه لمسی پاسخ نمی دهد، ممکن است ناگهان احساس کنید کاملاً از دستگاه خود قفل شده اید.

در مقایسه با یک دستگاه ورودی صفحه کلید، دستگاه های صفحه نمایش لمسی، به ویژه تبلت سامسونگ ها امروزه کاربران زیادی را در سراسر جهان به دست آورده اند. مسئولیت این تقاضای بالا عمدتاً به مزایای آن مانند سرعت بالا، کارکرد آسان، دوام و موارد دیگر برمی گردد.

دلایل عدم پاسخگویی صفحه لمسی تبلت سامسونگ

در حالی که تبلت سامسونگ های لمسی شما را با شایستگی های برجسته خود مجذوب می کنند، آنها نیز با سهم نسبتاً خوبی از مشکلات همراه هستند و اجتناب ناپذیر است که شما نیز با این مشکلات روبرو شوید.

عدم پاسخ گویی صفه لمسی تبلت

پاسخ ندادن صفحه لمسی تبلت سامسونگ یک مشکل بسیار رایج است و مردم اغلب به دنبال راه حل هایی برای رفع پاسخ ندادن صفحه لمسی تبلت سامسونگ هستند.

در طیف گسترده تر، این مشکل عدم پاسخگویی صفحه نمایش لمسی تبلت سامسونگ را می توان به دو وضعیت تقسیم کرد: مشکل نرم افزاری و آسیب فیزیکی.

وقتی با تبلت سامسونگی باقی می‌مانید که پاسخ نمی‌دهد، اصلاً نمی‌توانید تبلت سامسونگ خود را کار کنید. بنابراین، باید بدانید که چگونه مشکل پاسخ ندادن صفحه لمسی تعمیرات تبلت سامسونگ را برطرف کنید تا تبلت سامسونگ خود را به حالت عادی بازگردانید.

امروز راه حل هایی را برای حل انواع صفحه نمایش لمسی تبلت سامسونگ که به مشکلات پاسخ نمی دهد به شما نشان خواهیم داد که می توانید به راحتی انجام دهید.

قبل از اینکه به رفع این مشکل ادامه دهید، به شدت توصیه می‌کنیم که از تمام داده‌های گوشی اندرویدی که پاسخگو نیست در مکانی امن بکاپ بگیرید تا بتوانید بعداً به آن دسترسی پیدا کنید.

برای اکثر تبلت سامسونگ ها بسیار متداول است که گاهی اوقات صفحه نمایش لمسی پاسخگو نیست. به طور کامل به هر یک از اقدامات شما پاسخ نمی دهد و شما نمی دانید چه چیزی باعث آن شده است.

در اینجا دلایل احتمالی وجود دارد که ممکن است باعث مشکل پاسخ ندادن صفحه نمایش لمسی تبلت سامسونگ شود و به دنبال آن برخی از راه حل های رایج برای آنها وجود دارد.

 

چرا صفحه لمسی تبلت سامسونگ من پاسخ نمی دهد؟

گاهی اوقات محیط بیرونی باعث می شود صفحه تبلت سامسونگ حساسیت کمتری داشته باشد. این ممکن است ناشی از آهنربا، الکتریسیته ساکن، کثیفی، تعریق، افزایش ولتاژ یا دمای بسیار بالا یا پایین باشد.

گاهی اوقات ممکن است برخی از تنظیمات شخصی با نرم افزار تبلت سامسونگ تداخل داشته باشد و در نتیجه باعث عدم پاسخگویی صفحه نمایش لمسی شود.

عدم به روز رسانی سیستم عامل نیز ممکن است باعث شود صفحه تبلت سامسونگ پاسخ ندهد. این به این دلیل است که فایل های نرم افزاری مهمی که برای اجرای روان اجزای مختلف تبلت سامسونگ شما مورد نیاز است، به درستی نصب نمی شوند.

بعضی اوقات برنامه های خاصی باعث می شوند صفحه لمسی رایانه لوحی شما از کار بیفتد. این ممکن است به دلیل بزرگی بیش از حد برنامه ای باشد که می خواهید اجرا کنید یا ممکن است نتیجه نوعی بدافزار باشد.

راه های رفع مشکل

چندین مرحله آسان و پیشرفته برای حل مشکل وجود دارد قبل از اینکه صفحه لمسی غیرفعال (بدون پاسخ) را برای تعمیر ببرید.

راه حل های اساسی برای صفحه لمسی

  • صفحه نمایش را با یک پارچه بدون پرز تمیز کنید.
  • دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.
  • قاب یا محافظ صفحه خود را بردارید.
  • مطمئن شوید که دستانتان تمیز و خشک هستند و از دستکش استفاده نکنید.
  • صرف نظر از سطح تجربه شما، برخی از راه حل های اساسی و آسان وجود دارد که می توانید هنگامی که صفحه لمسی شما کار نمی کند، آنها را امتحان کنید.
  • اولین کاری که باید امتحان کنید این است که صفحه و دستان خود را تمیز کنید. نمایشگرهای لمسی هنگام خیس یا کثیف به خوبی کار نمی کنند و ممکن است حتی اگر انگشتان شما خیس، کثیف یا با دستکش پوشانده شده باشند، واکنش نشان نمی دهند. اگر مایعی روی صفحه نمایش یا هر ماده دیگری مانند کثیفی یا غذا وجود دارد، اولین قدم تمیز کردن آن است.

تمیز کردن صفحه لمسی دستگاه بدون پاسخ

در برخی موارد، یک صفحه نمایش لمسی به دلیل کثیفی و کثیفی یا مشکل در قاب یا محافظ صفحه، به درستی پاسخ نمی دهد.

مقابله با قوانین یا حذف آن آسان است، بنابراین اگر راه اندازی مجدد انجام نداده اید، ایده خوبی است که دستگاه خود را کاملا تمیز کنید. برای این سوال که چگونه صفحه نمایش لمسی تبلت سامسونگ را برطرف کنیم، اکنون با ما تماس بگیرید.

  • دست ها را تمیز کنید یا دستکش تمیز بپوشید.
  • صفحه لمسی را با یک پارچه بدون پرز پاک کنید.
  • پارچه ممکن است خشک یا مرطوب باشد.
  • هرگز از پارچه خیس استفاده نکنید.
  • همیشه پارچه را قبل از استفاده روی صفحه لمسی سفت کنید.
  • اگر صفحه لمسی هنوز کار نمی کند، برداشتن محافظ صفحه یا قاب ممکن است مفید باشد.
  • اگر آسیب دیده باشد، ممکن است لازم باشد پس از برداشتن محافظ صفحه، صفحه را تمیز کنید.
  • دستکش ها را بردارید زیرا صفحه های لمسی به خوبی با دستکش کار نمی کنند.
  • مطمئن شوید که انگشت خیس اغلب باعث یک صفحه لمسی غیر چشمک زن می شود و انگشتان شما تمیز و خشک هستند.
  • ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما وقتی صفحه لمسی شما از کار می افتد، معمولاً راه اندازی مجدد آیفون، اندروید یا لپ تاپ تمام چیزی است که برای حل این مشکل نیاز دارید.
  • مشکل اینجاست که در اکثر دستگاه ها، خاموش کردن یا راه اندازی مجدد نیاز به تعامل با صفحه نمایش دارد. به عنوان مثال، ممکن است پس از ضربه زدن روی دکمه روشن/خاموش، از گوشی خود برای لمس صفحه تایید استفاده شده باشید.

تعمیرات تبلت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۴۵
raha molaey

تعمیر برد پاور مانیتور

شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۴۲ ب.ظ

پاور هر سیستم دیجیتال بخش مهمی از آن را تشکیل می دهد که در صورت خرابی کلیه ی فعالیت سیستماتیک دستگاه مختل می شود. برد پاور مانیتور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با کوچک ترین خطا به طور کلی باعث نابودی کارایی مانیتور می شود. خرابی برد پاور مانیتور مشکل رایجی است که فارغ از نوع، برد و مدل مانیتور نمایان می گردد. در حدی این دسته از خرابی ها رواج دارند که معمولا با مشاهده ی ناکارآمدی مانیتور تعمیرکاران ابتدا به سراغ بررسی صحت ساختار این برد می روند. در این مقاله کلیه ی جوانب تعمیراتی منبع تغذیه ی مانیتور را برای شما شرح می دهیم.

چگونه از خرابی برد پاور مانیتور مطلع شویم؟

علائم خرابی برد پاور مانیتور در اکثر مواقع کاملا واضح هستند. اگر یکی از نشانه های زیر را در حین استفاده از مانیتور مشاهده می نمایید، سریعا رایانه را خاموش کنید و به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه کنید. چراکه خرابی های این بخش می توانند به مرور زمان دیگر اجزای مهم مانیتور از جمله مین برد سیستم را نیز درگیر کنند.

عدم روشن شدن مانیتور

اصلی ترین نشانه ی خرابی برد پاور مانیتور، روشن نشدن دستگاه و عدم عکس العمل آن در فرآیند بوت شدن و شروع فعالیت سیستم رایانه ای متصل به مانیتور است. در این حالت شما قادر به شنیدن صدای بالا آمدن ویندوز و یا اجرای برنامه های اتفاقی با جا به جایی موس هستید، اما هیچ عکس العملی در مانیتور دیده نخواهد شد. البته ممکن است تنظیمات مرتبط با نور صفحه نیز ناخودآگاه دچار اختلالی شده باشند و هیچ ایرادی شامل حال برد پاور و در نتیجه تعمیر مانیتور نگردد.

خاموشی ناگهانی مانیتور پس از مدت کوتاهی روشن ماندن

اگر مانیتور روشن شده و پس از مدتی به صورت خودکار خاموش می شود، احتمالا با ایرادی در برد پاور مواجه هستید. برای رفع این مشکل تعمیرات تخصصی منبع تغذیه ی مانیتور امری ضروری است. مدت زمانی که پس از روشن ماندن مانیتور خاموش می شود، معمولا چیزی حدود 20 دقیقه است. خاطرنشان می نماییم که شما همواره می توانید با استفاده از سرویس های تعمیر در محل نمایندگی تعمیرات سامسونگ معضل خاموشی ناگهانی انواع مانیتورهای موجود در بازار را برطرف سازید.

تعمیر برد پاور مانیتور

پرش تصویر مانیتور در همان آغاز روشن شدن سیستم

گاهی اوقات ممکن است نیاز به تعمیر برد پاور مانیتور با پرش سریع تصویر در همان ابتدای روشن شدن کامپیوتر نمایان شود. این حالت نیز باید مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد تا ایراد اصلی برد پاور شناسایی شده و تعمیر شود.

برد پاور مانیتور را باید تعمیر کرد یا تعویض؟

برد پاور مانیتور با تامین انرژی مین برد دستگاه، سیستم کاری مانیتور را کنترل می کند. اقدامات تعمیراتی ناشیانه می توانند در حدی برای مانیتور مضر باشند که به مرگ آن ختم شوند. در این بین باید انتخاب میان تعمیر و تعویض به درستی شکل گیرد تا بدون هیچ گونه ایرادی، کارایی مانیتور بازیابی شود.

در صورتی که میزان خرابی برد پاور مانیتور شدید باشد و برد پاور به طور کامل بسوزد یا نیمه سوخته شود، تعویض الزامی است. به هرحال مشکل فنی بزرگی چون سوختگی کامل برد پاور و یا اختلال جزیی کوچکی مانند از کارافتادگی یکی از خازن های منبع تغذیه ی مانیتور در نمایندگی تعمیرات سامسونگ با استفاده از نمونه های اورجینال سازگار با سیستم از بین می روند.

هزینه ی تعمیر و بازیابی برد پاور مانیتور چه قدر می شود؟

هزینه ی تعمیر و بازیابی برد پاور مانیتور به شدت آسیب موجود بستگی دارد. همان طور که اشاره شد ممکن است به طور کامل نیاز باشد منبع تغذیه ی مانیتور تعویض گردد و یا اینکه با تعویض خازن یا مقاومت کوچکی اختلال ساختار مانیتور قابل حل باشد. مسلما هزینه ی انجام این دو پروسه یکسان نخواهد بود. اما جای نگرانی نیست.

فرقی ندارد که ایراد برد پاور مانیتور کوچک تلقی شود یا ایراد فنی و بزرگی باشد، نمایندگی تعمیرات سامسونگ هزینه ی تعمیر کلیه ی ایرادات احتمالی برد پاور مانیتورهای مختلف را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی قرار می دهد. لازم به ذکر است که تمامی اقدامات تعمیراتی مجموعه ی تعمیرات سامسونگ به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می شوند.

تعمیر انواع مانیتورهای موجود در بازار

مانیتورها دستگاه های پر مصرفی هستند که کاربران بسیاری در جای جای دنیا دارند. حتی ممکن است کاربران لپ تاپ ها نیز به اتصال سیستم رایانه ای لپ تاپ به مانیتور متمایل باشند. این استفاده ی همه گیر نیاز به تعمیر را افزایش می دهد. نمایندگی تعمیرات سامسونگ مجموعه ای فوق تخصصی است که به صورت اختصاصی به تعمیر و ترمیم انواع مانیتورهای موجود در بازار می پردازد.

کلیه ی مراحل تعمیراتی در این مجموعه براساس پارامترهای اصولی و استاندارد انجام شده و دارای گارانتی هستند. ما به شما این اطمینان را می دهیم که در بالاترین سطح کیفی امکان پذیر ایرادات مانیتور برطرف گردد.

تعمیر مانیتور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۰۱ ، ۱۳:۴۲
raha molaey

سیم و کابل

پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۷:۰۱ ب.ظ

با توجه به تنوع چشمگیر محصولاتی چون سیم و کابل در بازار، به نظر می‌رسد آشنایی بیشتر کاربران با ویژگی ‌های انواع گوناگون این محصولات در انتخاب و خریدی بهینه و موفق بی تاثیر نباشد. در متن پیش رو تلاش می‌کنیم با اشاره به ویژگی‌‌های انواع گوناگون محصولات سیم و کابل در این زمینه راهگشای کاربران باشیم. به صورت کلی سیم ها معمولا از یک رشته هادی مسی یا آلومینیومی تولید شده اند که این هادی می تواند تک مفتولی یا به صورت افشان باشد و همان‌طور که می‌دانید کابل مجموعه‌ای از چند سیم با روکش مسی هستند که کنار هم قرار گرفته‌اند و غلافی از جنس پلاستیک روی آن‌ ها کشیده شده است.
 

اجزای تشکیل دهنده سیم و کابل

تمام سیم‌ ها و کابل ‌ها از دو قسمت هادی و عایق تشکیل می شوند که این قسمت هادی از یک فلز مس تقریبا خالص و بسیار منعطف و یا نهایتا از آلومینیوم و آلیاژهای خاص آن تشکیل می‌شود. اشکال مختلف مقاطع در هادی ها می تواند دایره‌ای باشد که مقاطع به شکل دایره‌ای تک رشته هستند و با حروف مخفف re و یا مقاطع دایره‌ای چند رشته با حروف مخفف rm مشخص می شوند. نوع دیگر سطح مقطع هادی مثلثی است که این مقاطع اصولا تک رشته‌ای در فروشگاه سینی کابل بوده و با حروف مخففse شناخته می‌شوند. نوع دیگر آن‌ ها نیز چند رشته‌ای است که با حروف مخفف sm شناخته می‌شوند.
 

عایق سیم و کابل

عایق سیم ‌ها و غلافی که بر روی کابل ‌ها قرار می‌گیرند، معمولا از جنس پی وی سی است همچنین عایق‌ های دیگری مثل کاغذ و برخی ترکیبات شیمیایی دیگر نیز در بعضی کابل‌ های مخصوص استفاده می‌گردد. برای آنکه اشتباهی صورت نگیرد و همچنین برای تشخیص بهتر انواع کابل ‌ها، پوشش هادی ها را با رنگ‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌ دهند. در ادامه مطلب به رنگ‌بندی این پوشش‌ های سیم ‌و کابل ها بر اساس استاندارد VDE0271 آلمان و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران (ISIRI 607) می‌پردازیم.

سیم و کابل
 

سیم های برق سیاه

سیم های برق سیاه برای انتقال برق به سوئیچ ها و پریزهای برق در تمام انواع مدارها به کار می روند. سیم های سیاه اغلب برای پایه های سوئیچ در مدارها به کار گرفته می شوند و نقش اتصالی را ایفا می کنند که سوئیچ را به بار الکتریکی وصل می کند. تمام سیم های سیاه معمولا همیشه دارای جریان برق هستند.
 

سیم برق قرمز

در مدارهای 220 ولتی، سیم های قرمز، سیم های دارای جریان ثانویه هستند و ماند سیم های سیاه می توانند در چند نوع پایه سوئیچ به کار گرفته شوند. از سیم و کابل های قرمز برای اتصال سنسور دود به سیستم برق خانه نیز استفاده می شود. میتوان دو سیم قرمز را بهم متصل کرد و یا یک سیم قرمز را با یک سیم سیاه به کار برد.
 

سیم برق آبی و زرد

سیم برق آبی و زرد جز رنگ بندی کابلهایی هستند که برای انتقال جریان برق استفاده می شوند اما در سیم کشی پریزهای معمولی به کار نمی روند. سیم های آبی و زرد زمانی به کار می روند که قرار باشد سیم کشی از میان راه صورت گیرد به طور مثال سیم های زرد را می توان در پایه های سوئیچ پنکه های سقفی، نورهای ساختمانی و پریزهایی که با سوئیچ های برق جفت شده اند مشاهده کرد. سیم های آبی نیز به عنوان نقاله برای سوئیچ های سه یا چهار راه به کار می رود.
 

سیم برق سفید و خاکستری

اگر سیم هایی که مشاهده می کنید به رنگ سفید یا خاکستری باشند در واقع سیم های نول یا خنثی هستند. هدف استفاده از این سیم ها اتصال به رسانای فشار قوی است البته با اینکه به این سیم ها، سیم های برق نول یا خنثی گفته می شود اما ممکن است حامل جریان برق باشند به خصوص اگر جریان نامتوازن باشد بنابراین در کار با این سیم ها احتیاط را رعایت کنید.
 

سیم برق سبز

سیم و کابلی که با رنگ سبز مشخص شده اند در واقع کابل های اتصال به زمین یا ارت هستند که به پایانه زمین در جعبه پریز متصل می شوندو مسیر رانش آنها به رسانگر فشار قوی در پنل برق است. سیم های برق سبز به عنوان محافظ عمل می کنند و فقط می توانند به سیم های سبز دیگر متصل شوند. در کارکرد با این سیم ها نیز باید احتیاط را رعایت کرد زیرا ممکن است برق داشته باشند.
 

غلاف کابل‌ها

در بعضی انواع کابل‌ ها در جهت حفاظت مقابل عوامل محیطی و ضربه‌های احتمالی مکانیکی، کابل‌ها را به وسیله یک یا چند لایه غلاف از جنس فلز (مس،سرب و فولاد) و یا کاغذ و مواد پلاستیکی به خصوص پی وی سی می‌پوشانند که به این پوشش غلاف یا شیلد کابل گفته می شود. کابل ها بر اساس داشتن غلاف بیرونی به دو دسته کلی کابل های مسلح و غیر مسلح تقسیم می شوند که کابل های غیر مسلح فقط از نظر الکتریکی عایق شده اند و کابل های مسلح به کابل هایی گفته می شود که هم از نظر الکتریکی و هم در برابر تحمل فشار، ضربات مکانیکی، نفوذ رطوبت، عوامل شیمیایی و غیره حفاظت شده اند.

خرید سینی کابل

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۰۱ ، ۱۹:۰۱
raha molaey