تعمیر لپ تاپ و تلویزیون در تهران

تعمیرات لپ تاپ و تعمیر تلویزیون در تهران یکی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ها می باشد

تعمیر لپ تاپ و تلویزیون در تهران

تعمیرات لپ تاپ و تعمیر تلویزیون در تهران یکی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ها می باشد

تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات تلویزیون برند های سونی سامسونگ الجی توشیبا اچ پی دل ایسوس صنام شارپ در تهران و اعزام کارشناس به محل برای تعمیرات تلویزیون و لپ تاپ

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

چرا تلویزیون به اینترنت وصل نمی شود؟

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹ ب.ظ

روش‌های رفع عدم اتصال تلویزیون به اینترنت

سال‌هاست که تلویزیون به یکی از اجزای اصلی خانه‌ها در سراسر دنیا تبدیل شده است. این وسیله مانند دیگر لوازم زندگی بشر همواره در حال تغییر و ارتقاست. این تغییر و ارتقا با همگام شدن عصر اینترنت شکل می‌گیرد. امروزه قابلیت اتصال به وای فای یکی از ویژگی‌های بارز تلویزیون‌های هوشمند برندهای مطرحی چون شارپ می‌باشد.

با اتصال تلویزیون خود به اینترنت می‌توانید تمامی فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های آنلاین را به راحتی دنبال کنید. علاوه بر این می‌توان با استفاده از مرورگر تلویزیون به جستجو پرداخت. مسلماً برای استفاده از چنین قابلیت‌هایی ابتدا باید دستگاه تلویزیون را به اینترنت متصل نمایید. در این میان ممکن است مشکل وصل نشدن اینترنت تلویزیون براساس دلایل مختلفی به وجود آمده و دردسرساز شود. با همراه باشید تا با راهکارهای رفع این مشکل آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۲:۱۹
raha molaey

راهنمای خرید تلویزیون

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷ ب.ظ

نکات مهم درباره خرید تلویزیون

شرکت‌های بزرگ ساخت وسایل الکترونیکی سالانه مدل های مختلفی از تلویزیون با امکانات مختلف ارائه می‌کنند. انتخاب یک مدل مناسب از میان این مدل های متنوع کار دشواری است و نیاز به تحقیق و مقایسه مدل ها با یکدیگر است. اما اگر شما معیارهای مهم خود را هنگام خرید تلویزیون داشته باشید این انتخاب بسیار راحت می شود. دنیای تلوزیون ها هر روزه در حال بهتر شدن است، اما در عین حال باعث سردرگمی می شود. امروزه تعداد بسیار زیادی از انواع تلویزیون ها در مغازه ها وجود دارد، از تلوزیون های با صفحه نمایش بزرگ گرفته تا تلویزیون های بسیار پیشرفته که قیمتی کمتر از یک خودرو ندارند. اما واقعا کدام تلوزیون مناسب شما است؟ در این جا به راهنمای خرید تلوزیون می پردازیم تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون به شما در خرید تلویزیون یاری می کنند تا انتخابی هوشمند و آگاهانه داشته باشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۲:۰۷
raha molaey

مشکلات تصویر لپ تاپ

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴ ق.ظ

آشنایی با مشکلات تصویر لپ تاپ

در این مقاله برآنیم تا شما کاربران گرامی را در جریان برخی از شایع ترین اشکالات مربوط به تصویر مانیتور لپ تاپ و شیوه های رفع مشکلات تصویر لپ تاپ قرار دهیم. برخی از اشکالات شرح داده شده در این مقاله عبارتند از: به هم ریختگی تصویر در لپ تاپ دل، آبی بودن تصویر در لپ تاپ دل، ارور ۸ بوق پیاپی در لپ تاپ و …

 

 

آموزش تعمیر برد پاور تلویزیون

احتمالاً برخی از کاربران لپ تاپ های دل با مشکل به هم ریختگی تصاویر لپ تاپ مواجه شده باشند. با بروز این اشکال، تصاویر دستگاه به هم ریخته و حالتی ایجاد می گردد که بعد از به هم ریختگی پیکسل های مانیتور، تصاویر به شکل چهار خانه به نمایش در می آیند. با بروز این اشکال، دستگاه نیز هنگ کرده و از ادامه کار باز می ماند و یا در ادامه پیغامی از سوی دستگاه مبنی بر ریکاوریِ کارت گرافیک برای کاربر به نمایش در می آید و دستگاه پس از مدتی طولانی ری‌استارت شده و و شروع به کار می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۱:۵۴
raha molaey

مشکلات رایج پرینتر

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳ ق.ظ

آشنایی با رایج‌ترین مشکلات پرینتر

چاپگرها برای انجام کار دفتری در منزل عالی هستند، زیرا به کاربران این امکان را می‌دهند که براحتی و بدون نیاز به خروج از خانه یا پرداخت هزینه، اسناد و یا عکس‌ها را چاپ کنند. داشتن چاپگر مزایای بی شماری دارد، مانند هر تکنولوژی دیگر، چاپگرها نیز دارای چند خطای جزئی هستند. با این حال، نگران نباشید زیرا بسیاری از مشکلات رایج چاپگرها، راه حل‌های آسانی دارند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۱:۴۳
raha molaey

تعمیر ایکس باکس ایکس ویژن

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴ ق.ظ

تعمیر ایکس باکس ایکس ویژن

مرکز تعمیرات ایکس باکس خدمات تخصصی تعمیر و سرویس ، تعویض قطعات و… را به کاربران این محصول ارائه می نماید. ایکس باکس xbox، کنسول بازی قدرتمندی است که برای نخستین بار از سوی شرکت مایکروسافت به بازراهای جهانی عرضه شد. مایکروسافت با عرضه این محصول، توانست از برندهای رقیبی چون سونی پیشی گیرد و با ارائه کنسولی دلخواه برای گیمرها بازار جهانی این دستگاه را به تصرف خود درآورد.

در بازار کنونی، ایکس باکس ها در بسته بندی‌ها و طرح های متفاوتی عرضه می شوند که در این میان بسته‌بندی xbox 360 premium با استقبال بیشتری مواجه شده است و کارشناسان، این مدل را برای غالب کاربران مناسب می دانند. اگر چه در کشور ما فروشگاه های بسیاری به عرضه این محصول می پردازند اما در حوزه تعمیرات ایکس باکس، متأسفانه، مراکز مجاز و استاندارد چندانی وجود ندارد؛ مراکزی که بتوان با اطمینان و آسودگی خیال، دستگاه معیوب خود را به آنها سپرد و در پایان کنسولی سالم و بی‌عیب و نقص تحویل گرفت.

جهت رفع این کاستی، مدیریت مرکز تعمیرات ایکس باکس تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان حوزه تعمیرات ایکس باکس را گردهم آورده است و مجموعه ای از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار آنان قرار داده است. راه اندازی این مجموعه سبب گشته تا کاربران ایکس باکس بی‌هیچ دغدغه و دلمشغولی‌، دستگاه معیوب خویش را به مرکز تعمیرات ایکس باکس تحویل داده و در پایان کنسولی سالم و بی‌عیب و نقص را تحویل بگیرند.

مشخصات فنی و قیمت کنسول بازی ایکس باکس 360 ای مایکروسافت 500 گیگابایت -  Microsoft Xbox 360 E 500GB - زومیت

تعمیرات ایکس باکس و تعویض قطعات

بدیهی است که قطعات ایکس باکس نیز همچون قطعات سایر دستگاههای الکترونیکی، در اثر استفاده نادرست کاربر و یا بر اثر استهلاک دستگاه، به مروز دچار خرابی شده و کیفیت نخستین خود را از دست  می‌دهند. در صورت بروز این اتفاق، دو راهکار پیش پای کاربر وجود دارد. راهکار نخست مراجعه به یک مرکز تعمیرات ایکس باکس و «تعمیر» قطعات معیوب است. در این صورت باید توجه داشت که مرکز موردنظر، در زمرۀ مجموعه های استاندارد و مجازی باشد که فعالیت های آن تحت نظر اتحادیه انجام می پذیرد.

در غیر اینصورت یعنی مراجعه به مراکز غیرمجاز بروز اختلالات دوچندان در دستگاه و خرابی های سایر قطعات چندان دور از انتظار نخواهد بود! راهکار دیگری که پیش روی کاربر وجود خواهد داشت مراجعه به مراکز تعمیرات ایکس باکس و درخواست «تعویض» قطعات معیوب است. در این صورت، قطعات استفاده شده جهت تعویض، می بایست حتما از قطعات اورجینال و سازگار با دستگاه بوده و کیفیت کارکرد آنها پس از تعمیر، در حضور کاربر تست گردد. مرکز تعمیرات ایکس باکس یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه تعمیرات ایکس باکس و سایر کنسول های بازی است که کلیه خدمات خود را بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و به همراه گارانتی به متقاضیان ارائه می دهد.

مشکلات رایج ایکس باکس

داغ شدن ایکس باکس یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران این محصول با آن مواجه می شوند. معمولا کنسول های بازی پس از چند ساعت کار مداوم، با افزایش دما مواجه می شوند. اگر به هر دلیلی حرارت قطعات کاهش پیدا نکند، احتمال خرابی اجزاء ایکس باکس بسیار بالاست. بنابراین باید در اسرع وقت برای تعمیر ایکس باکس خود اقدام کنید.

سه چراغه شدن دستگاه هم یکی از اختلالات رایج مدل های مختلف ایکس باکس است که معمولا به دلیل استهلاک درایور به وجود می آید. مشکلات دیگری مثل روشن نشدن، خاموش شدن، عدم شناسایی و اجرای بازی ها، عدم شناسایی دستگاه های جانبی و … نیز جزء مشکلاتی هستند که در تعمیرات ایکس باکس مورد توجه قرار گرفته و برطرف می شوند.

خرابی های رایج ایکس باکس xbox

پیش از پرداختن به اشکالات رایج در ایکس باکس، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که بسیاری از اشکالات پیش آمده در این دستگاه را می توان با نگهداری درست و توجه به سرویس های دوره ای، کنترل کرد. به عبارتی دیگر، اگر چه برخی خرابی ها در ایکس باکس متداول بوده و با گذشت عمر مفید ایکس باکس در آن مشاهده می شود، اما با سرویس دوره‌ای و نگهداری درست از آن می‌توان از بروز این خرابی ها پیشگیری کرد.

برای مثال سرویس نشدن دستگاه و نوسان های برق سبب ایجاد برخی اشکالات در این دستگاه می شود که با سرویس به موقع می توان آنها را برطرف کرد. لیکن غالب کاربران تا زمانی که این گجت های دیجیتالی دچار خرابی نشوند بازی با آن ها را ادامه می دهند و جهت سرویس و تعمیرات ایکس باکس اقدامی نمی کنند. بنابر تجربه کارشناسان ما گرم شدن دستگاه و بالا رفتن دمای آن یکی از اشکالات عمده ای است که در ایکس باکس –البته در استفاده طولانی مدت- مشاهده می شود. اگرچه شیوه های متعددی در تعمیرات ایکس باکس جهت خنک‌سازی دستگاه وجود دارد اما این شیوه ها تنها زمانی مثمر ثمر خواهد بود که به موقع بر روی دستگاه اِعمال شود.

دیگر اشکال رایج در این دستگاه سه چراغه شدن است که می‌تواند به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس با استفاده از dvd های خش دار و یا شل شدن و از جا کنده شدن کابل برق کنسول رخ بدهد. در صورت بروز چنین اشکالاتی توصیه می شود در اسرع وقت به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیرات ایکس باکس مراجعه کرده و سرویس های مورد نظر را بر روی دستگاه اعمال نمایید. توجه به سوریس های دوره ای ضمن رفع اشکالات احتمالی، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید این دستگاه دارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۱:۲۴
raha molaey

بعداز ریختن مایعات روی لپ تاپ چه کار کنیم؟

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲ ق.ظ

بعداز ریختن مایعات روی لپ تاپ چه کار کنیم؟

لپ تاپ‌ها یکی از وسیله‌های پرکاربرد امروزی هستند که می‌توانیم با استفاده باتری داخلی آنها، در هر نقطه و مکان از آنها استفاده کنیم. از این رو متاسفانه اکثر لپ تاپ‌ها همانند اسمارت فون ها دارای کد IP نیستند و با کمترین میزان ورود مایعات ممکن است آسیب ببینند و باید هزینه‌های گران قیمتی را بپردازیم. از این رو برخی ممکن است بنابر دلایلی، مایعاتی متفاوت بر روی لپ تاپ ما ریخته شوند. از این رو در این مواقع باید دقیقاً چه کارهای را انجام دهیم؟ آیا می‌توانیم خودمان به تنهای این مشکل را بر طرف سازیم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۱:۱۲
raha molaey

کارهایی که باید بعد از ضربه خوردن گوشی انجام دهیم؟

اگر گوشی دچار آسیب دیدگی و یا شکستگی صفحه نمایش شده، بهترین گزینه سپردن آن به یک تعمیرکار است، اما در صورت جدی نبودن مشکل، گوشی را از زمین برداشته و تست کنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۰:۵۵
raha molaey