تعمیر لپ تاپ و تلویزیون در تهران

تعمیرات لپ تاپ و تعمیر تلویزیون در تهران یکی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ها می باشد

تعمیر لپ تاپ و تلویزیون در تهران

تعمیرات لپ تاپ و تعمیر تلویزیون در تهران یکی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ها می باشد

تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات تلویزیون برند های سونی سامسونگ الجی توشیبا اچ پی دل ایسوس صنام شارپ در تهران و اعزام کارشناس به محل برای تعمیرات تلویزیون و لپ تاپ

بعداز ریختن مایعات روی لپ تاپ چه کار کنیم؟

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲ ق.ظ

بعداز ریختن مایعات روی لپ تاپ چه کار کنیم؟

لپ تاپ‌ها یکی از وسیله‌های پرکاربرد امروزی هستند که می‌توانیم با استفاده باتری داخلی آنها، در هر نقطه و مکان از آنها استفاده کنیم. از این رو متاسفانه اکثر لپ تاپ‌ها همانند اسمارت فون ها دارای کد IP نیستند و با کمترین میزان ورود مایعات ممکن است آسیب ببینند و باید هزینه‌های گران قیمتی را بپردازیم. از این رو برخی ممکن است بنابر دلایلی، مایعاتی متفاوت بر روی لپ تاپ ما ریخته شوند. از این رو در این مواقع باید دقیقاً چه کارهای را انجام دهیم؟ آیا می‌توانیم خودمان به تنهای این مشکل را بر طرف سازیم؟

در صورت آبخوردگی لپ تاپ به نکات زیر دقت نمایید

در صورتی که آب یا هر مایع دیگری بر روی کیبورد لپ تاپ شما ریخته شود می‌بایست بی فوت وقت و بلافاصله لپ تاپ خود را خاموش نمایید و برق و باطری آن را خارج کنید. پس از آن بدون وارد کردن هیچ‌گونه فشاری با یک پنبه (یا هر جذب‌کننده‌ی خوب دیگری)، آب اضافی روی کیبورد را جذب نمایید. (توجه داشته باشید که تحت هیچ شرایطی نباید از سشوار برای خشک کردن لپ تاپ استفاده کرد زیرا فشارِ هوای سشوار علاوه بر آسیب‌رسانی به دکمه‌های کیبورد سبب هدایت آب به دیگر نقاط لپ تاپ شده و سولفاتی شدن قطعات را موجب می‌شود).

پس از آن تا 24 ساعت لپ تاپ را بدون هیچ اقدام دیگری کنار بگذارید. پس از گذشت 24 ساعت لپ تاپ خود را روشن نمایید. (این کار در شرایطی توصیه می‌شود که آبخوردگی لپ تاپ و میزان رطوبت وارده کم باشد. در غیراینصورت می‌بایست هر چه سریع‌تر جهت سرویس تخصصی دستگاه به مراکز تعمیر لپ تاپ مراجعه نمایید).

آبخوردگی گوشی موبایل|آموزش و تعمیرات تخصصی موبایل

در هنگام ریخته شدن مایعات بر روی لپ تاپ چه کارهایی را باید انجام دهیم؟

خارج کردن باتری

زمانیکه بنابر هر دلایلی مایعات بر روی لپ تاپ ریخته شد، اولین کاری که باید انجام دهید، خارج کردن باتری از لپ تاپ است چرا که شما می‌توانید این گونه از سوختن قطعات کامپیوتر جلوگیری نمایید و دقت داشته باشید این اقدام را باید فوراً و در کسری از ثانیه انجام دهید و دلیل آن روان بودن مایع است و می‌تواند در ثانیه به تمام لپ تاپ وارد شود.

آموزش تعمیر برد پاور تلویزیون

 جدا کردن کابل‌ها و پورت‌ها

هر گونه کابل USB اعم از موس، هارد اکسترنال، آداپتور لپ تاپ و… که به لپ تاپ متصل شده‌اند را خارج نمایید. این کار را سریع و بلافاصله پس از خارج کردن باتری لپ تاپ انجام دهید.

جدا کردن کابل اتصال باطری - مجله اینترنتی رایا - تلفن : 35079

خشک کردن با هوای آزاد

اگر تنها چند قطره آب وارد لپ تاپ شما شده است، باید فوراً، قبل از آنکه این میزان از مایعات وارد قطعات لپ تاپ شود، آن‌ها را تمیز کنید و اجازه ندهید تا آسیب برسانند. برای انجام این کار شما می‌توانید لپ تاپ را به صورت 130 درجه در آورید و آن را خم کنید و اجازه دهید تا با استفاده از هوای آزاد خشک شود و از این رو مایعات دیگر به داخل قطعات اصلی لپ تاپ وارد نخواهند شد.

همچنین می‌توانید با استفاده از سشوار نیز این کار را انجام دهید و دقت داشته باشید که نباید سشوار را از نزدیک نگه دارید چرا که ممکن است به لپ تاپ آسیب برساند.

خشک کردن لپ تاپ با یک دستمال‌های چندلایه

اگر مایع بطور سطحی وارد لپ تاپ شد، می‌توانید با استفاده از دستمال‌های چند لایه و چند تکه چوب نازک (ترجیحاً خلال دندان) شروع به خشک کردن آب وارد شده در لپ تاپ نمایید.

خارج کردن کیبورد

اگر احساس می‌کنید که تنها میزان اندکی آب وارد کیبورد شده است، جای هیچ نگرانی نیست چرا که می‌توانید به سادگی و سرچ کردن نام لپ تاپ در اینترنت، با نحوه خارج کردن کیبورد آشنا شوید. البته توجه داشته باشید که در ابتدا باید لپ تاپ را با استفاده پارچه‌ای مرطوب خشک نمایید و سپس با استفاده از آموزشی ساده کیبورد را خارج سازید و در نهایت شروع به تمیز کردن تمام قسمت‌های کیبورد نمایید.

استفاده از الکل

اگر میزان مایع وارد شده به لپ تاپ بالاست، می‌توانید از الکل استفاده کنید تا مایعات موجود در لپ تاپ، به کمک الکل 99 درصد از بین بروند. برای این کار یک جعبه و یا ظرف بزرگ انتخاب کنید. ظرفی که لپ تاپ بتواند به راحتی وارد آن شود. میزان الکل مورد نیاز را در جعبه و یا ظرف بریزید و لپ تاپ را چند دقیقه درون آن قرار دهید و شروع به چرخاندن آن نمایید تا الکل به تمام قسمت‌های وارد شود.

از "الکل" اینطور استفاده کنید | اقتصاد آنلاین

جدا کردن قطعات دستگاه

اگر با انجام مراحل بالا هیچ نتیجه قانع کننده‌ای را مشاهده نکردید، باید تمام مهارت و استعداد خود را بکار بگیرید چرا که در این مرحله شما باید لپ تاپ را از قسمت پشت باز کنید و قطعات آنرا یک به یک خارج سازید و سپس با استفاده از پارچه‌ای نرم و مرطوب شده توسط الکل، این قطعات را تمیز کنید تا میزان آب موجود بر روی آنها توسط الکل تبخیر شود. پس از انجام این فرایند باید به مدت 2 روز لپ تاپ را روشن نکنید و اجازه دهید تا مایع موجود در لپ تاپ کاملاً خشک شود.

نمایندگی لپ تاپ در کرج

نمایندگی لپ تاپ در کرج با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات مرتبط با این محصول، در تلاش است تا تخصصی‌ترین تعمیرات و سرویس‌های ضروری مورد نیاز را به کاربران محترم انواع لپ تاپ ارائه نمایند. تخصیص واحدهای مجزای تعمیراتی به هر یک از اشکالات مرتبط با این محصول سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک سرویس به کاربران ارائه گردد و بدین ترتیب کیفیت خدمات مرتبط با آن ارتقاء یابد. شما کاربران گرامی می‌توانید با حضور در نمایندگی لپ تاپ در کرج و مراجعه به پارت مربوطه، تمامی سرویس‌ها و تعمیرات مورد نیاز، -نظیر فروش لپ تاپ، تعمیر لپ تاپ، بازیابی اطلاعات لپ تاپ و …. – را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.