تعمیر لپ تاپ و تلویزیون در تهران

تعمیرات لپ تاپ و تعمیر تلویزیون در تهران یکی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ها می باشد

تعمیر لپ تاپ و تلویزیون در تهران

تعمیرات لپ تاپ و تعمیر تلویزیون در تهران یکی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ها می باشد

تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات تلویزیون برند های سونی سامسونگ الجی توشیبا اچ پی دل ایسوس صنام شارپ در تهران و اعزام کارشناس به محل برای تعمیرات تلویزیون و لپ تاپ

چرا تلویزیون به اینترنت وصل نمی شود؟

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹ ب.ظ

روش‌های رفع عدم اتصال تلویزیون به اینترنت

سال‌هاست که تلویزیون به یکی از اجزای اصلی خانه‌ها در سراسر دنیا تبدیل شده است. این وسیله مانند دیگر لوازم زندگی بشر همواره در حال تغییر و ارتقاست. این تغییر و ارتقا با همگام شدن عصر اینترنت شکل می‌گیرد. امروزه قابلیت اتصال به وای فای یکی از ویژگی‌های بارز تلویزیون‌های هوشمند برندهای مطرحی چون شارپ می‌باشد.

با اتصال تلویزیون خود به اینترنت می‌توانید تمامی فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های آنلاین را به راحتی دنبال کنید. علاوه بر این می‌توان با استفاده از مرورگر تلویزیون به جستجو پرداخت. مسلماً برای استفاده از چنین قابلیت‌هایی ابتدا باید دستگاه تلویزیون را به اینترنت متصل نمایید. در این میان ممکن است مشکل وصل نشدن اینترنت تلویزیون براساس دلایل مختلفی به وجود آمده و دردسرساز شود. با همراه باشید تا با راهکارهای رفع این مشکل آشنا شوید.

رفع مشکل وصل نشدن تلویزیون سامسونگ به اینترنت

اگر بخواهیم مشکل وصل نشدن تلویزیون سامسونگ به اینترنت را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که در بروز این مشکل دو دستگاه می‌توانند دخیل باشند. مودم وای فای و تلویزیون سامسونگ دو دستگاهی هستند که برای رفع مشکل عدم اتصال تلویزیون سامسونگ مورد بررسی قرار می‌گیرند. هر یک از موارد گفته شده می‌توانند در دو بعد نرم افزاری و سخت افزاری دچار مشکل شده باشند. در ادامه مقاله، مودم و تلویزیون را در دو بعد نرم افزاری و سخت افزاری تحلیل و بررسی خواهیم کرد. این تحلیل در قالب بازگو کردن شایع‌ترین دلایل عدم اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت صورت خواهد گرفت.

بررسی اتصالات مودم و تلویزیون

در حوزه تعمیرات، معمولاً کارشناسان فرایند تعمیر را با بررسی ساده‌ترین و سطحی‌ترین عوامل بروز مشکل آغاز می‌کنند. ما نیز در این مقاله ساده‌ترین عامل را در ابتدای مقاله بررسی خواهیم کرد. برای رفع مشکل وصل نشدن تلویزیون سامسونگ به اینترنت ابتدا لازم است تمامی اتصالات و کابل‌های تلویزیون و مودم را مورد بررسی قرار دهید. سپس اتصال مودم و سرعت آن را بررسی کنید. فاصله مودم از تلویزیون را هم کاهش دهید تا آنتن دهی قوی‌تری داشته باشید. به طور کلی فاصله مودم برای تجربه خوب و سرعت بهتر، نباید بیش از ۷ متر باشد.

ریستارت کردن تلویزیون و مودم

ریستارت کردن تلویزیون و مودم دومین راهکار ساده‌ای است که برای رفع مشکل وصل نشدن تلویزیون سامسونگ به اینترنت، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در برخی از موارد که تلویزیون از طریق ریموت خاموش شده باشد و بیش از ۱۵ دقیقه خاموش بماند، ممکن است تنظیمات شبکه مشکل پیدا کند و منجر به عدم اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت شود. برای رفع این باگ ابتدا تلویزیون را به شکل عادی روشن کرده و آن را برای ۵ دقیقه روشن بگذارید.

سپس کابل برق را مستقیماً از روی پریز جدا کنید؛ حداقل ۲۰ دقیقه صبر کنید؛ سپس تلویزیون را روشن کنید و بعد از وارد کردن پسورد وای فای، مشکل را چک کنید. اگر مشکل برطرف نشده بود، مودم را ریستارت کنید. برای این کار مودم خود را خاموش کنید؛ برای حداقل ۱۰ دقیقه صبر کنید؛ مودم را مجدد روشن کنید و صبر کنید اتصال برقرار شود.

آپدیت تلویزیون را امتحان کنید

چنانچه نسخه‌ی آپدیت جدیدی برای سیستم داخلی تلویزیون شما منتشر شده است، تلویزیون خود را آپدیت نمایید. بروزسانی یکی از کارهاییست که می‌تواند عملکرد تلویزیون‌های برندهای مختلفی چون شارپ را بهبود ببخشد. این فرآیند علاوه بر ارتقا عملکرد تلویزیون می‌تواند قابلیت‌هایی را به این دستگاه اضافه کند و مشکلات مرتبط با وصل نشدن اینترنت تلویزیون را برطرف سازد.

نمایندگی مجاز سامسونگ

محبوبیت و گستردگی محصولات سامسونگ در کشور ما، موجب شده است تا این کمپانی خدمات پشتیبانی و فروش خود را در قالب نمایندگی مجاز سامسونگ ارائه نماید. این مرکز با بهره مندی از تکنسین‌های کارآزموده و مجرب، پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران محصولات سامسونگ می‌باشد. تجهیزات به کار گرفته شده در نمایندگی مجاز سامسونگ، سازگار با محصولات این کمپانی بوده و ریسک تعمیر را در تمامی دستگاه‌ها تقریباً به صفر رسانده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.